amourella

Direktlänk till inlägg 11 januari 2011

Det blev bra igen

Av Hemligt - 11 januari 2011 14:34

Allt har ordnat sig igen. Killens utspel grundade sig i något helt annat.

Och jag som var så nära på att dumpa honom. Tur att jag inte gjorde det kan jag bara säga!

Nu är han mysigare än någonsin och säger att han älskar mig sjuttioelva gånger om dagen. Vi har det underbart i sängen och allt är frid och fröjd.

Han blev riktigt ledsen när han insåg hur nära det var att han blev av med mig.

Nu är det han som pushar för att flytta ihop och göra allt sånt.

Men nu bromsar jag ist. Man blir ju lite på sin vakt.


Jag försöker sakta men säkert börja lita på honom ordentligt.

Men det är svårt när man blivit sviken så många gånger förr. Svårt att släppa in någon på det sättet. Speciellt en kille som faktiskt vet vad han pysslar med.

Det lutar mer och mer emot att han faktiskt är min drömkille. Även om vi inte kommer få det superbra ekonomiskt tillsammans så offrar jag lätt lyx för äkta kärlek.


En mer omtänksam och mysig kille får man leta efter. Det var väl antagligen därför jag blev så chockad när han hade det där jäkla utspelet.

Det kom från ingenstans, men försvann lika snabbt igen. Tur att han har självinsikt och är lite av en analytiker.


Det blir nog bra det här med. Till slut kanske jag också kan få lite sinnesro.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hemligt - 18 augusti 2011 00:17

Jag hade nästan glömt bort att jag hade den här bloggen. Det var min sambo som påminde mig idag. Helt galet vad fort man glömmer. Jag har ju skrivit så mycket här också, och läsarna återkommer tydligen fast jag inte har skrivit på så länge, så det ...

Av Hemligt - 8 februari 2011 16:20

Känner mig som en otålig treåring. Vill flytta nu nu nu! Och funderar på att starta en ny blogg nu när man bytt livsstil lite. Kanske inte är så superkul att skriva i den här bloggen hur det går för oss som par osv. Sen skulle det vara trevligt...

Av Hemligt - 7 februari 2011 21:14

Åh nu måste jag vara ifrån min älskling i tre dagar. Inte roligt alls, jag fungerar inte utan honom känns det som. Och nästa vecka är det flytt, det ska bli så himla skoj. Nya tapeter i hela lägenheten och bra område. Och nu kanske min karl blir yr...

Av Hemligt - 6 februari 2011 20:15

Jag är så lycklig, jag har lyckats släppa svartsjukan mer och kan njuta mer av min kille. Helt fantastiskt har det varit de senaste dagarna och jag ser mer och mer hur mycket han faktiskt älskar mig. Är lyckligare än på många många år! Och snart ...

Av Hemligt - 1 februari 2011 15:51

Okej nu har jag lovat mig själv detta. 1 Inte gå in och kolla på hans facebooksida om jag inte ska skriva något 2 Inte kolla hans dator/mobil ever again 3 Försöka stoppa katastroftankarna 4 Varje gång jag misstänker något så får jag tänka, ne...

Presentation


Öppen dagbok, ärlig och anonym för att skydda de som det skrivs om.

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Hur många har du legat med?
 1
 2-5
 6-10
 11-15
 16-20
 20-30
 30-40
 40-50
 50-60
 60-70
 70-80
 80-90
 90-100
 Fler än hundra
 Fler än tvåhundra
 Ingen
 Vet ej (många)
 Vet ej (få)

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards