amourella

Direktlänk till inlägg 22 januari 2011

Nu går det undan

Av Hemligt - 22 januari 2011 14:46

Snart ska vi flytta ihop på riktigt. Vi har ju bott hos varandra sen vi träffades men nu har vi skaffat en gemensam lägenhet.

En trea på 80 kvm. Helt okej och nära till allt. Och på en helt ny ort. Och jag har redan hittat en häst jag kan rida på!

Det kommer nog bli superbra.

Och han blir bara bättre, det känns nästan overkligt. Men jag försöker att inte oroa mig för mycket att han ska svika mig. Jag kan ju inte låta gamla händelser gå ut över honom egentligen. Men jag är fortfarande på min vakt.

Svartsjuk som fasen är jag också. Riktigt jobbigt ibland.

Men han vet att jag är det och försöker anpassa sig efter mig. Vilket egentligen är det enda sättet att få det att gå över. För då vet jag att han inte döljer något.


Men egentligen litar jag ganska bra på honom men inte tjejerna. Tjejer är ofta backstabbing bitches när det kommer till snygga charmiga killar.

De kan göra precis allt för att stjäla en bra fin kille om de inte lyckas hitta en egen.

Men han är klok så jag tror inte han skulle gå på något sånt.


Han verkar lycklig just nu. Han viskar att han älskar mig mitt i natten när han tror att jag sover. Han vaknar till kysser mig på axeln eller kinden och säger att han älskar mig jättemycket sen somnar han om.

Det är sånt som får mig att våga tro att det här är på riktigt.


Idag ska vi ner på stan till en sexbutik och shoppa lite. Vet inte riktigt vad vi ska köpa. Han vill köpa dildo till mig för jag har ingen.

Och sexet är för övrigt bara för underbart! Det blir bara bättre för varje månad som rullar förbi känns det som. För mig har det alltid varit tvärt om, att lågan har slocknat ganska snabbt. Men inte den här gången, helt fantastiskt.


Och hans mamma GILLAR MIG! Det är första gången det händer också tror jag.

De brukar annars se mig som någon som stjäl deras lilla pojke och gör honom till man. Det brukar inte gillas. Men hans mamma är supersöt. Det första hon undrade när vi skulle flytta ihop var ifall jag var gravid. Hon vill ha barnbarn, men det får hon vänta lite på.

Mina föräldrar gillar honom mer och mer också. Mamma har insett att han är lite bildad så det går att disskutera med honom, till skillnad från mina x som ofta bara har gillat en sak. Antingen bilar eller musik.


Det känns så overkligt att jag står på kanten till vad som kan vara DET förhållandet som får mig stanna för resten av livet.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hemligt - 18 augusti 2011 00:17

Jag hade nästan glömt bort att jag hade den här bloggen. Det var min sambo som påminde mig idag. Helt galet vad fort man glömmer. Jag har ju skrivit så mycket här också, och läsarna återkommer tydligen fast jag inte har skrivit på så länge, så det ...

Av Hemligt - 8 februari 2011 16:20

Känner mig som en otålig treåring. Vill flytta nu nu nu! Och funderar på att starta en ny blogg nu när man bytt livsstil lite. Kanske inte är så superkul att skriva i den här bloggen hur det går för oss som par osv. Sen skulle det vara trevligt...

Av Hemligt - 7 februari 2011 21:14

Åh nu måste jag vara ifrån min älskling i tre dagar. Inte roligt alls, jag fungerar inte utan honom känns det som. Och nästa vecka är det flytt, det ska bli så himla skoj. Nya tapeter i hela lägenheten och bra område. Och nu kanske min karl blir yr...

Av Hemligt - 6 februari 2011 20:15

Jag är så lycklig, jag har lyckats släppa svartsjukan mer och kan njuta mer av min kille. Helt fantastiskt har det varit de senaste dagarna och jag ser mer och mer hur mycket han faktiskt älskar mig. Är lyckligare än på många många år! Och snart ...

Av Hemligt - 1 februari 2011 15:51

Okej nu har jag lovat mig själv detta. 1 Inte gå in och kolla på hans facebooksida om jag inte ska skriva något 2 Inte kolla hans dator/mobil ever again 3 Försöka stoppa katastroftankarna 4 Varje gång jag misstänker något så får jag tänka, ne...

Presentation


Öppen dagbok, ärlig och anonym för att skydda de som det skrivs om.

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Hur många har du legat med?
 1
 2-5
 6-10
 11-15
 16-20
 20-30
 30-40
 40-50
 50-60
 60-70
 70-80
 80-90
 90-100
 Fler än hundra
 Fler än tvåhundra
 Ingen
 Vet ej (många)
 Vet ej (få)

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards