amourella

Alla inlägg under december 2010

Av Hemligt - 6 december 2010 14:01

Jaha nu har jag kläckt nyheten för mina föräldrar. Pappa tog det lungt som vanligt. Mamma är en jävla gnällapa som i vanligt fall.

Hon är i alla fall den som jag fått min cyniska sida ifrån. Det är så trist att inget man gör är bra eller duger. Det är omöjligt att få ett godkännande från henne.

Så har det alltid varit. Om det inte är något hon själv har velat uppnå. Men man får absolut inte göra det bättre än henne. Då har man fuskat eller gjort det fel. Hur man än gör så gör hon saker bättre.


Jag är hemma hos dem nu. Ska vara här i några dar. Det är ganska långt att åka fram och tillbaka till stugan och deras hus. Och dessutom ska jag vänta på Jens som killen jag träffar heter.

Jag har sagt upp all kontakt med de andra killarna. I alla fall på det sättet. Vänner kan man ju försöka vara. Jag har kontakt med nästan alla killar jag har haft. En del är riktigt goda vänner och andra är lösa kontakter som man uppdaterar sig med ibland.


Och nu till något ännu läskigare. Jag borde haft min mens IGÅR!

Jag mår sjukt illa och är helt jäkla uppsvullen. Det kan ju vara tecken på PMS men det har jag aldrig haft.

Jag ska inte tänka in för mycket i det. Ska väl testa och se.

Men lite luddigt i skallen är det nu. Speciellt eftersom vi har träffats så kort tid. Visst han är allt jag vill ha och vi ska flytta ihop. Men sen då?

Av Hemligt - 5 december 2010 02:50

Jaha nu är man medsökande på en lägenhet, i en småstad i mälardalen. Det trodde jag aldrig. Men jag får se vad det leder till.

Allt händer mycket snabbt och jag njuter av att länga mig in med huvudet före men med ögonen i backspegeln. För lite har jag lärt mig av alla förhållanden och försök till relationer jag har haft.

Sexet är fortfarande helt underbart. Och jag funderar på om jag kanske borde berätta för folk att jag träffat en kille. Men det blir bara inte av. Jag vill inte definieras av en kille. Jag är jag liksom.

Mina föräldrar lär få veta inom kort i alla fall. Min syster vet redan och hon gillar vad hon ser. Äntligen en kille som möter upp för alla mina "krav" och önskningar.

Farligt farligt men härligt härligt som det sjungs.

Presentation


Öppen dagbok, ärlig och anonym för att skydda de som det skrivs om.

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Hur många har du legat med?
 1
 2-5
 6-10
 11-15
 16-20
 20-30
 30-40
 40-50
 50-60
 60-70
 70-80
 80-90
 90-100
 Fler än hundra
 Fler än tvåhundra
 Ingen
 Vet ej (många)
 Vet ej (få)

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards