amourella

Direktlänk till inlägg 24 januari 2011

livrädd

Av Hemligt - 24 januari 2011 18:07

Jag höll just på att tro att allt som vi har bara var en lögn.

Jag fick ett sms från min kille där det stod, gratis hotell gå in på msn.com.

Första jag tänkte på vad fan ska vi med gratis hotell till vi ska ingenstans.

Sen kom tanken på ifall han vill boka hotell med nån annan tjej för att de inte kan ses i hans lägenhet längre.

Och så var karusellen igång. Jag smsade och ringde. Men han jobbade.

Under de två minuterna han inte hörde av sig var jag nära att få en panikångest attack och jag såg hur allt bara försvann.

När jag väl fick fram sidan som han menade så var det att man kunde hyra rum gratis bara man hade sex framför kameran som var placerad i sängen på ett nytt hotell koncept.

Jag blev lite lugnare och han svarade att nej det var till mig. Jag svarade att jag blev skiträdd och undrade om det verkligen inte var till nån annan tjej.

Han svarade nej det var till dig.


Så fort han fick rast så ringde han för jag svarade inte på två sms, jag behövde tänka och smälta lite vad som hänt och äta.


Han gav mig en längre förklaring i telefonen. Och jag tror på honom, så mycket som jag kan förmå mig själv iaf.

Det har hänt så många gånger förr så det skulle inte vara ett under om det hände igen. Att någon kille jag litar på sviker mig.


Han skulle ringa mig igen när han slutade. Jag kan knappt förstå hur mycket jag älskar honom. Jag har verkligen lagt min själ i vårt förhållande.

Skulle gå under om han lämnade mig känns det som.


Men anledningen att jag är så himla orolig och rädd är väl för att det verkar nästan för bra för att vara sant. Att jag inte förtjänar all den lycka han ger mig.

Att allt bara är ett spel och han har baktankar med det hela.


Men så går det med psyket när man stått ut med såna killar jag har varit tillsammans med. En var gift och jag fick reda på det efter ett år ihop. Av hans mamma!

Mitt x stal och avlivade min katt och många har varit otrogna.


Det är väl därför jag trivs med att vara singel och onåbar. För då kan ingen såra mig.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hemligt - 18 augusti 2011 00:17

Jag hade nästan glömt bort att jag hade den här bloggen. Det var min sambo som påminde mig idag. Helt galet vad fort man glömmer. Jag har ju skrivit så mycket här också, och läsarna återkommer tydligen fast jag inte har skrivit på så länge, så det ...

Av Hemligt - 8 februari 2011 16:20

Känner mig som en otålig treåring. Vill flytta nu nu nu! Och funderar på att starta en ny blogg nu när man bytt livsstil lite. Kanske inte är så superkul att skriva i den här bloggen hur det går för oss som par osv. Sen skulle det vara trevligt...

Av Hemligt - 7 februari 2011 21:14

Åh nu måste jag vara ifrån min älskling i tre dagar. Inte roligt alls, jag fungerar inte utan honom känns det som. Och nästa vecka är det flytt, det ska bli så himla skoj. Nya tapeter i hela lägenheten och bra område. Och nu kanske min karl blir yr...

Av Hemligt - 6 februari 2011 20:15

Jag är så lycklig, jag har lyckats släppa svartsjukan mer och kan njuta mer av min kille. Helt fantastiskt har det varit de senaste dagarna och jag ser mer och mer hur mycket han faktiskt älskar mig. Är lyckligare än på många många år! Och snart ...

Av Hemligt - 1 februari 2011 15:51

Okej nu har jag lovat mig själv detta. 1 Inte gå in och kolla på hans facebooksida om jag inte ska skriva något 2 Inte kolla hans dator/mobil ever again 3 Försöka stoppa katastroftankarna 4 Varje gång jag misstänker något så får jag tänka, ne...

Presentation


Öppen dagbok, ärlig och anonym för att skydda de som det skrivs om.

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Hur många har du legat med?
 1
 2-5
 6-10
 11-15
 16-20
 20-30
 30-40
 40-50
 50-60
 60-70
 70-80
 80-90
 90-100
 Fler än hundra
 Fler än tvåhundra
 Ingen
 Vet ej (många)
 Vet ej (få)

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards