amourella

Alla inlägg den 21 maj 2010

Av Hemligt - 21 maj 2010 01:27

      

Av Hemligt - 21 maj 2010 01:09

Som rubriken lyder så har jag lite torka just nu.

Men det är faktiskt helt okej. Jag får ägna mig åt mig själv och träna mera inför sommaren. Har spenderat mycket tid med tjejpolare och solat och haft roliga samtal.

Det är guld att ha bra tjejkompisar som man kan disskutera diverse ämnen med.

Dejten som jag hade med polisen gick bra. Men jag är verkligen inte intresserad av honom längre. Det är ofta så, att om jag fått dem en gång så tappar jag intresset. Spelet är slut och jag tröttnar.

Men Lovisa gillade iaf hans bror. Det var roligt att jag kunde fixa ihop henne med någon. Men hon letar ju efter pojkvän det gör ju verkligen inte jag just nu.

Men ändå dimper sånt matrial alltid ner i mitt knä. Och jag förstår inte varför. För jag utger mig verkligen inte för att vilja ha pojkvän. Men de kanske tycker det är spännande när en tjej för en gångs skull faktiskt är svårfångad på riktigt och inte bara spelar.

Killen i grannkommunen och jag var ute på vår första "dejt" i helgen. Så grymt ogulligt har nog aldrig en dejt varit nån gång. Vi är som gamla killpolare. Men jag trivs faktiskt med det. Kravlöst och enkelt.

Jag åkte hem till mig efteråt och när jag klev av tåget tänkte jag, det där var sista gången jag såg honom. Jag vet inte varför men det bara skulle vara ett bra avslut tror jag.

Men han hörde av sig på tisdagen och ville ses, jag var upptagen med tjejerna. Sen ville han boka fredagen. Och det gick jag med på. Vi ska gå på bio igen på söndag. Det kommer nog bara bli vänskap.

Och idag på dansen dansade jag med Jakob en hel del som vanligt när han är där. Han var supergullig och skjutsade mig hem, fast det var åt helt fel håll. Men vad gör inte killarna för en. Hånglade med honom i bilen i säkert 20 minuter. Han är verkligen super mysig att kyssa och mysa med. Men vi höll oss ifrån det hela dansen, duktiga oss.

Ska lägga upp lite bilder från dagen i solen osv :)

Presentation


Öppen dagbok, ärlig och anonym för att skydda de som det skrivs om.

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Hur många har du legat med?
 1
 2-5
 6-10
 11-15
 16-20
 20-30
 30-40
 40-50
 50-60
 60-70
 70-80
 80-90
 90-100
 Fler än hundra
 Fler än tvåhundra
 Ingen
 Vet ej (många)
 Vet ej (få)

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards