amourella

Alla inlägg den 3 juni 2010

Av Hemligt - 3 juni 2010 02:09

Ah vad mysigt jag har haft det ikväll! Fick ägna en hel timme åt myshångel i en bil innan jag klev ur och gick hem. Det var verkligen inte tänkt men det var så det blev. En ny kille denna gång. Helt begeisrad över mina bröst var han.

Han skulle egentligen bara skjutsa hem mig. Vi dansade mycket ikväll och igår han kysste mig på halsen, men det var inget speciellt med det egentligen. Så är det många som gör som känner en lite bättre. Men den här killen ser verkligen bra ut, inte som Jakob som ser lite halvbra ut. Hans överarmar är som mina vader, och jag har fan stoora vader!

Han kysstes jävligt bra också, jag blev kåt som fasen. Men jag tänker fan inte ta första bästa danskille igen. Ryktet får man passa.

Han ville inte åka ifrån mig egentligen. Frågade om jag ville med honom hem och så. Men jag sa nej, det tyckte jag var lite duktigt iaf.

Han är 8 år äldre än mig, vilket är ganska lagom. Vi har varandras nummer så vi kommer nog höras snart igen kan jag tro.

Och igår när jag var och dansade så var Jakob där. Han hånglade med hans gamla ragg framför mig, lite respektlöst.

Så nu är han kasserad för all framtid kan han räkna med iaf. Jag vet ju att han har andra tjejer men han behöver fan inte gnugga det i nyllet på mig. Då tappar jag respekten för honom direkt. Och utan respekt ingen attraktion. Mycket enkelt!

Men jag hittade han jag fick hångla med idag där samma kväll så det var inte direkt någon nöd på mig. Sen hittade jag en annan goding som också pussade mig på halsen. Men han var några år yngre än mig istället.

Men söt var han så det räckte och blev över. Och dansa kunde han också.

Killen i grannkommunen har nog blivit kär i mig också. Helt plötsligt har han börjat bli sur och ledsen när jag ska hem. Och säger as konstiga saker. Typ som att han ska låsa in mig där och få mig att älska honom?!

Och vi var på grönan ihop också. Efter det tror jag att han ser mig som sin. För vi gick på krogen och jag valde att åka hem med honom även fast det var massa killar som raggade på mig. Vilket jag tror gjorde att han fick en helt ny respekt för mig. Men det är ju dumt om han faller för mig. Jag vill inte såra honom.

Presentation


Öppen dagbok, ärlig och anonym för att skydda de som det skrivs om.

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Hur många har du legat med?
 1
 2-5
 6-10
 11-15
 16-20
 20-30
 30-40
 40-50
 50-60
 60-70
 70-80
 80-90
 90-100
 Fler än hundra
 Fler än tvåhundra
 Ingen
 Vet ej (många)
 Vet ej (få)

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards