amourella

Alla inlägg den 30 augusti 2010

Av Hemligt - 30 augusti 2010 11:22

Får man verkligen ha det så här bra?

Jag har danskillen som jag lyckats locka till att bli kk. Vilket är fenomenalt för vi funkar verkligen asbra i sängen. Jag får bestämma och han njuter.

När han var här härom natten så hade vi sex tre gånger på några timmar, jag kunde inte få nog av honom och han kunde inte få nog av mig.

Underbart är ordet!

Känslorna är borta för min del, vilket är utmärkt. Jag vill inte vara förälskad i någon som inte vill binda sig. Det är ett fatalt misstag att gå och hoppas på att de ska ändra sig. För det kommer inte ske.

Men han duger perfekt till att bara ringa så får han komma över, för jag tänker fan inte åka en meter för hans skull. Han får komma till mig ifall han vill ha något.

Jag vet att han så gärna vill ligga med mig och det kan jag verkligen utnyttja till fullo.

Sen har jag en annan kille också som är helt fantastisk som person.

Han har jag som en platonisk pojkvän som bara finns där hela tiden. Han vill alltid umgås och myser alltid med mig och kramas. Pussas ibland också men inget mer.

De bägge vet att det finns andra i mitt liv men inte till vilken utsträckning.

Så det är ju inte så att jag ger någon falska förhoppningar. Vilket är ganska viktigt i såna här relationer.

Och igår när jag var och dansade så dansade jag med en kille som jag avgudar på dansgolvet. Han är helt fantastisk på att föra och så otroligt mysig att dansa med.

Han ser jäkligt bra ut också, vilket bara är trevligt.

Vi dansar så nära att läpparna möts ibland och näsorna snuddar. Helt fruktansvärt erotiskt men det blir aldrig mer än så. För han har fästmö.

Han vill ha mig det vet jag, och det är det som är så roligt. Vi förstår varandra precis och vet exakt vart vi har den andra. Och det gör bara effekten av att vara så nära ännu mera spännande.


Sen idag hörde en gammal internet bekant av sig till mig, en kille som jag pratat med mycket med för kanske fem år sen. Han var helt besatt av mig då och är det fortfarande. Han verkar inte alls kunna släppa mig.

Vill att vi ska ses fast att han har sambo och allt. Men jag kommer inte träffa honom för jag vill inte vara den som förstör ett förhållande.

Så han kan ju sukta vidare.

Se men inte röra är en ganska bra regel men inte så himla trevlig om man har en kille som honom kanske.


Dagens tips- lyssna på Maud Lindström på spotify. Extremt roliga och bra texter!

Presentation


Öppen dagbok, ärlig och anonym för att skydda de som det skrivs om.

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Hur många har du legat med?
 1
 2-5
 6-10
 11-15
 16-20
 20-30
 30-40
 40-50
 50-60
 60-70
 70-80
 80-90
 90-100
 Fler än hundra
 Fler än tvåhundra
 Ingen
 Vet ej (många)
 Vet ej (få)

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards