amourella

Direktlänk till inlägg 10 maj 2010

Krogen, ligget och dansen och dildopartyt

Av Hemligt - 10 maj 2010 23:55

Ptja hur ska man börja nu då, veckan i sig har varit ganska trist. Jag gjorde illa knät pga överansträngning. Vet inte om det är sönderknullat eller sönderdansat. Men något fel är det iaf.

Jag träffade polisen i torsdags. Jag och Lovisa åkte hem till honom. När vi gick därifrån påpekade hon att han är sjukt tänd på mig. Vilket jag visste sen innan men det var lite skoj att hon också såg det. Han är hima rar faktiskt.

När vi åkte därifrån känndes det väldigt bra faktiskt. Sen åkte jag hem till killen i grannkommunen. Dit är det alltid trevligt att åka.

På fredagen så tog jag och Lovisa vårt festhumör och åkte till stan på sexparty. I brist på bättre ord. Det var en tjej som visade och sålde dildos och liknande mysiga saker. Vi var super party men det var två butch flator som förstörde stämmningen lite med sina attitydproblem. Men det drog inte ner oss allt för mycket som tur var. Vi hade roligt ändå.

Efteråt drog vi på krogen, lika lyckat som vanligt. Jag gick på manhunt. Fy satan vad grabbar jag fick. Men jag valde och vrakade och hittade en riktigt snygg en som jag raggade upp. Lovisa mötte upp en gammal kille och vi hade roligt som vanligt. Jag åkte hem med nya killen, Johan hette han förövrigt.

Det var världens jävla jobb att åka hem till honom. För vi var tvungen att hämta nyckar någonstans och det tog säkert en timme innan vi hamnade i sängen. Då var bägge as slut och vi nöjde oss med lite kyssar och kel.

Sen somnade vi. Det var väldigt mysigt ändå.

På morgonen när vi vaknade retades vi lite med varandra, eller jag mest med honom ifs. Jag kan vara en riktig retsticka ifall humöret är sådant. Vi skrattade och pratade och hånglade. Gick upp ur sängen och promenerade över västerbron och jag åkte hem. Han skulle adda mig på facebook men det har inte hänt. Han hittar mig säkert inte, det är ju inte direkt som jag har ett ovanligt namn. Eller så stavade han fel. Men det är ingen större förlust. Ett extra minne till äldre dar bara.

Jag åkte hem, hann i princip bara innanför dörren innan jag skulle iväg och dansa. Jag tänkte nästan strunta i det först men det var tur att jag inte gjorde det. För jäävlar vad roligt jag hade!

Jag träffade två nya killar som var supermysiga. En relativt nybörjare som bara dansat i 2 år som var lika gammal som mig. Rätt snygg var han också!

Sen en någolunda veteran iaf när det gäller att dansa ute. Han och jag klickade rejält. Han pussade mig på kinden när vi dansat och sa tack så hemskt mycket. Han gillade att dansa med mig iaf, det var trevligt.

Han bjöd upp mig flera gånger till under kvällens gång. Han var en riktig goding att dansa med, det måste göras om. Efter dansen hann jag bara innanför dörren igen innan jag åkte iväg till killen i grannkommunen.

Vi kollade på UFC, jag älskar verkligen kampsport på tv, speciellt MMA!

Jag spenderade resten av helgen med honom. Vi lagade mat och gick ut med hunden och mös. Hade det faktiskt riktigt bra.

Han sa faktiskt att han tycker om mig också. Jävlar vad glad jag blev, jag är inte alls redo för ett seriöst förhållande men det är verkligen trevligt att han gillar mig iaf. Efter han sagt det fick han en till av mina special behandlingar som bara killar som betyder något får. Med det menar jag en avsugning som får honom att nästan svimma av njutning!

Jävlar vad härligt det är att suga honom. Han visar vad han gillar och det känns. Jag älskar när han vrider sig och spänner sig för att inte komma. Jag älskar när han tvingar mig att pausa och när han gör de där underbara ljuden som han gör när han tycker det är skönt.

Jag är en av få tjejer som faktiskt älskar att suga kuk. Jag blir så tänd av det. Men då krävs det att jag känner killen och att jag litar på honom. Sen att han är väldigt fysisk under tiden. Att han visar vad han gillar.

Helt värdelöst när killarna ligger som döa sillar när man går ner på dem.

Han ville att jag skulle komma dit idag igen. För tredje natten i rad, men jag behöver lite egentid känner jag. Jag är inte en av de där tjejerna som måste sitta klistrad på killarna jag dejtar.

Ska lägga in lite nya roliga bilder på saker och ting och mig som har tagits under veckan!

 
 
Tessan

Tessan

31 augusti 2010 08:44

Varför är du annonym? Om du verkligen lever detta liv och är så glad o nöjd med det som du uppenbarligen är, så varför inte våga stå för det?

Uppskattar om du kan svara på min blogg.

Kram

http://mittlivmedfoto.bloggagratis.se

Hemligt

31 augusti 2010 13:58

Jag är anonym för att mina föräldrar inte ska se detta. De har nog med "problem" som det är. Skulle väl kunna säga att jag är svarta fåret i familjen.
Sen så vill jag inte att killarna ska kunna spåras till mig. Med tanke på att jag hänger ut dem en hel del. Och om jag är anonym så är dem det också.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hemligt - 18 augusti 2011 00:17

Jag hade nästan glömt bort att jag hade den här bloggen. Det var min sambo som påminde mig idag. Helt galet vad fort man glömmer. Jag har ju skrivit så mycket här också, och läsarna återkommer tydligen fast jag inte har skrivit på så länge, så det ...

Av Hemligt - 8 februari 2011 16:20

Känner mig som en otålig treåring. Vill flytta nu nu nu! Och funderar på att starta en ny blogg nu när man bytt livsstil lite. Kanske inte är så superkul att skriva i den här bloggen hur det går för oss som par osv. Sen skulle det vara trevligt...

Av Hemligt - 7 februari 2011 21:14

Åh nu måste jag vara ifrån min älskling i tre dagar. Inte roligt alls, jag fungerar inte utan honom känns det som. Och nästa vecka är det flytt, det ska bli så himla skoj. Nya tapeter i hela lägenheten och bra område. Och nu kanske min karl blir yr...

Av Hemligt - 6 februari 2011 20:15

Jag är så lycklig, jag har lyckats släppa svartsjukan mer och kan njuta mer av min kille. Helt fantastiskt har det varit de senaste dagarna och jag ser mer och mer hur mycket han faktiskt älskar mig. Är lyckligare än på många många år! Och snart ...

Av Hemligt - 1 februari 2011 15:51

Okej nu har jag lovat mig själv detta. 1 Inte gå in och kolla på hans facebooksida om jag inte ska skriva något 2 Inte kolla hans dator/mobil ever again 3 Försöka stoppa katastroftankarna 4 Varje gång jag misstänker något så får jag tänka, ne...

Presentation


Öppen dagbok, ärlig och anonym för att skydda de som det skrivs om.

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Hur många har du legat med?
 1
 2-5
 6-10
 11-15
 16-20
 20-30
 30-40
 40-50
 50-60
 60-70
 70-80
 80-90
 90-100
 Fler än hundra
 Fler än tvåhundra
 Ingen
 Vet ej (många)
 Vet ej (få)

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards