amourella

Direktlänk till inlägg 29 juni 2010

Kan det vara kärlek, eller är jag bara kåt?

Av Hemligt - 29 juni 2010 03:35

Jag fick honom! Jag säger bara det, fy fan vad grym jag är :D

Tänk att jag alltid får vad jag vill ha, ganska bra är det alltså.

I mitt förra inlägg var jag ju på en fest med en massa killar som jag inte var intresserad av. Och så var den enda som jag faktiskt skulle vilja ha, inte där. Han kom hem från sin utlandsresa och samma dag åkte jag till honom.

Han bjöd in mig på lite sprit och party med grannarna. Fan tänkte jag, har inget bättre för mig. För jag gick inte på dejt med Jens till slut. Han hävdade att han hittat en tjej som han gillade. Sket väl jag i, jag ville ändå inte ha honom.

Och sen Olle skulle på födelsedagsfest. Men vi bokade en annan dag ist.

Så jag åkte hem till den är nya killen. Vi satt hos hans grannar, snackade och stojade och drack.

Jag känner honom inte sen innan, det var första gången vi sågs utanför dansen den kvällen. Men vi hade trevligt och allt var toppen. Vi spelade rock band och jag sög pung på det. Gitarren var jag bättre på iaf, det är fan bäst för mig det när jag faktiskt kan lira gura.

Men trummorna var ett dömt misslyckande. Men jag roade de andra iaf, det är ju huvudsaken. Sen hämtade den andra killen på festen en riktig gura. Han spelade och jag sjöng. Och jag har inte sjungit proffesionellt på evigheter men det gick rätt bra ändå. Killen som jag träffade gapade och hans tjejpolare skojade och sa att de skulle gå därifrån för de vart överflödiga. Jag fick sjunga ut lite till slut och det märktes att han gillade att jag tog för mig.


Så fort grannarna gått så vände han sig emot mig och vi kysstes, och oh my lord vad bra han är på att kyssas! Vi passar varandra perfekt på det sättet.

Så himla passionerat och härligt. Jag kunde inte slita mig ifrån honom.

Vi hamnade i sängen, och han var inte så himla bra. Gjorde inget fel, men tekniken saknades lite. Sen var han ju inte så jättestor heller. Men helt okej, absolut inget fel på killen alls. Det är jag som är bortskämd med stora leksaker.

Jag brydde mig nästan inte om något, bara jag fick hans kyssar.

När det hela var över så somnade vi och höll om varandra. Jag ansträngde mig inte för att jag ville inte att han skulle börja gilla mig bara för sexet. Det är på tok för många som faller för mig på det sättet.


Dagen efter var mysig, mycket bättre än det brukar vara. Vi åt frukost tillsammans och mös. Satt på balkongen och solade och pratade. Sen åkte vi och grillade hos hans polare, som visserligen är en polare till mig numera också.

Vi drack igen, hade skitroligt och åkte hem sent till honom.

Men den här kvällen tog jag över, jag skötte allt. Jag bara slängde ner honom i sängen. Jag blev det vilddjuret jag kan bli och tog för mig.

Han gnydde och njöt, kunde knappt hålla sig. Men jag startade och stoppade precis i lagom takt och tid. Jag har ju lärt mig känna precis när de är på väg att komma så då avbryter jag, utan att de behöver säga något alls.

Sen låter jag dem komma närmare och närmare men inte riktigt hela vägen. Tills klimax. Han hyperventilerade och rullade ögonen.

När han kom så märktes det i hela hans kropp, hela han skälvde.

Sen sa han att han tappat känseln och domnat bort i armarna.


Jag sa att jag vet att det blir så, men det är bara att ligga kvar och andas lite så går det över. Han sa att han aldrig varit med om liknande och att det var helt galet. Vi somnade i varandras armar och mös.

Sen var jag tvungen att åka iväg en dag och natt för att fira midsommar. Men jag var tillbaka snabbt som sjutton. Jag ville inte vara utan honom.

Vi fortsatte på samma sätt i tre nätter till. Hade roligt på dagarna och fantastiskt sex på nätterna. Och ibland på dagarna om jag fick bestämma.

Han är verkligen härlig, ingen supersnygg kille men han är fin. Men sen är ju jag tok kräsen också. Men det bästa med honom är att han är duktig på att dansa. Helt otroligt duktig faktiskt. Åh jag tror jag vill ha honom till min.

Men jag får se om det går, och om jag vågar.

Eller så vill han inget mer och tycker att vi ska tagga. Det får man se. Men hoppas gör jag iaf just nu. Läskigt!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hemligt - 18 augusti 2011 00:17

Jag hade nästan glömt bort att jag hade den här bloggen. Det var min sambo som påminde mig idag. Helt galet vad fort man glömmer. Jag har ju skrivit så mycket här också, och läsarna återkommer tydligen fast jag inte har skrivit på så länge, så det ...

Av Hemligt - 8 februari 2011 16:20

Känner mig som en otålig treåring. Vill flytta nu nu nu! Och funderar på att starta en ny blogg nu när man bytt livsstil lite. Kanske inte är så superkul att skriva i den här bloggen hur det går för oss som par osv. Sen skulle det vara trevligt...

Av Hemligt - 7 februari 2011 21:14

Åh nu måste jag vara ifrån min älskling i tre dagar. Inte roligt alls, jag fungerar inte utan honom känns det som. Och nästa vecka är det flytt, det ska bli så himla skoj. Nya tapeter i hela lägenheten och bra område. Och nu kanske min karl blir yr...

Av Hemligt - 6 februari 2011 20:15

Jag är så lycklig, jag har lyckats släppa svartsjukan mer och kan njuta mer av min kille. Helt fantastiskt har det varit de senaste dagarna och jag ser mer och mer hur mycket han faktiskt älskar mig. Är lyckligare än på många många år! Och snart ...

Av Hemligt - 1 februari 2011 15:51

Okej nu har jag lovat mig själv detta. 1 Inte gå in och kolla på hans facebooksida om jag inte ska skriva något 2 Inte kolla hans dator/mobil ever again 3 Försöka stoppa katastroftankarna 4 Varje gång jag misstänker något så får jag tänka, ne...

Presentation


Öppen dagbok, ärlig och anonym för att skydda de som det skrivs om.

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Hur många har du legat med?
 1
 2-5
 6-10
 11-15
 16-20
 20-30
 30-40
 40-50
 50-60
 60-70
 70-80
 80-90
 90-100
 Fler än hundra
 Fler än tvåhundra
 Ingen
 Vet ej (många)
 Vet ej (få)

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards