amourella

Direktlänk till inlägg 16 augusti 2010

Killen som jag föll för

Av Hemligt - 16 augusti 2010 18:34

Jaha nu satt man där i träsket i någon månad. Helt jävla förblindad och blåögd som i vanlig ordning. Men jag visste att det skulle lugna sig om det fick lite tid.

Det var kaos, totalt jävla kaos.

Vi var ihop, vi gjorde slut gång på gång. Eld och lågor och passion. Helt otroligt mycket passion. Sex tills vi nästan svimmade och ömma ord tills tårarna rann.

Men så hände något.

Han tog avstånd och jag också.

Det blev för verkligt.

Vi tog ett steg tillbaka och bestämde oss för att bara dejta. För det hann vi aldrig först. Och det har funkat sådär. Vi är otroligt dåliga på att inte vara som ett par.

Han är dock bättre på det än vad jag är.

Ett tag hade jag makten och förförde honom och lekte. Men jag tyckte om honom för mycket för att fortsätta.

Vi gled in på samma bana igen, fast utan löften. Och nu var det min tur att tvivla och önska något annat. Det är verkligen sjukt läskigt att storma in i ett nytt förhållande och jag tror inte jag klarar det.

Men han är perfekt för mig. Det är antagligen därför jag är rädd. Jag vill ha honom men kanske inte just nu. Fast ändå så vill jag det.


Vi har iaf tagit större avstånd nu och jag har slutat höra av mig så mycket och får se ifall han tar upp det. I så fall kan det vara värt att fortsätta, annars inte.

Jag tänker inte jaga någon som inte vill ha mig. Det är inte så jag funkar.

Men det är nog dramatiken som fått mig att bli intresserad. Och vad händer när den försvinner?

Jag antar att kärleken eller förälskelsen dör ut då också.


Nu har vi inget förhållande och jag är fri som fågeln, och det trivs jag nog allra bäst med egentligen. Men jag har honom fortfarande som fast punkt som jag alltid kan återvända till.

Trygghet utan ansvar, is the way to go!


-Kärlek är ingen enkel lek och varför vara med i leken när man inte reglerna kan?

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hemligt - 18 augusti 2011 00:17

Jag hade nästan glömt bort att jag hade den här bloggen. Det var min sambo som påminde mig idag. Helt galet vad fort man glömmer. Jag har ju skrivit så mycket här också, och läsarna återkommer tydligen fast jag inte har skrivit på så länge, så det ...

Av Hemligt - 8 februari 2011 16:20

Känner mig som en otålig treåring. Vill flytta nu nu nu! Och funderar på att starta en ny blogg nu när man bytt livsstil lite. Kanske inte är så superkul att skriva i den här bloggen hur det går för oss som par osv. Sen skulle det vara trevligt...

Av Hemligt - 7 februari 2011 21:14

Åh nu måste jag vara ifrån min älskling i tre dagar. Inte roligt alls, jag fungerar inte utan honom känns det som. Och nästa vecka är det flytt, det ska bli så himla skoj. Nya tapeter i hela lägenheten och bra område. Och nu kanske min karl blir yr...

Av Hemligt - 6 februari 2011 20:15

Jag är så lycklig, jag har lyckats släppa svartsjukan mer och kan njuta mer av min kille. Helt fantastiskt har det varit de senaste dagarna och jag ser mer och mer hur mycket han faktiskt älskar mig. Är lyckligare än på många många år! Och snart ...

Av Hemligt - 1 februari 2011 15:51

Okej nu har jag lovat mig själv detta. 1 Inte gå in och kolla på hans facebooksida om jag inte ska skriva något 2 Inte kolla hans dator/mobil ever again 3 Försöka stoppa katastroftankarna 4 Varje gång jag misstänker något så får jag tänka, ne...

Presentation


Öppen dagbok, ärlig och anonym för att skydda de som det skrivs om.

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Hur många har du legat med?
 1
 2-5
 6-10
 11-15
 16-20
 20-30
 30-40
 40-50
 50-60
 60-70
 70-80
 80-90
 90-100
 Fler än hundra
 Fler än tvåhundra
 Ingen
 Vet ej (många)
 Vet ej (få)

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards