amourella

Direktlänk till inlägg 26 augusti 2010

Sex utan krav

Av Hemligt - 26 augusti 2010 16:44

Mycket har hänt, som vanligt.

Pojkarna jagar mig som vargar som svälter och jag springer samtidigt som jag ser bakåt. Det är bra tokigt att det är så många som vill ha mig. Jag insåg det för några år sen att alla tjejer kanske inte har det som jag har.

Jag trodde det var vanligt att killarna vände sig på stan för att titta. Och alla i ett rum vänder sig om emot den som går in i rummet. Men på senare år har jag insett att så inte är fallet. Jag tror faktiskt inte att det beror på att jag ser bra ut. Utan att jag har en utstrålning som drar in folk. Jag vet själv att det strålar ifrån mig när jag mår bra. Folk kan inte låta bli att kolla och komma och prata med mig.

Men så fort jag blir intresserad så drar killarna, för då försvinner mystiken jag har med mig i normala fall. När jag är lite hemlig och ointresserad.

Men jag vet precis hur jag ska få dem att komma tillbaka. Men så vill man inte ha det med någon man gillar. Jag vill inte spela spel. Jag vill bara vara jag. Och det ska duga.

Men nu när den här killen från medeltidsveckan kom hit så tappade jag intresset direkt. När jag insåg hur mycket han är villig att offra för mig. Att han åker land och rike runt för att jaga mig.

Vi hade väl trevligt och allt, men det klickade inte igen. Det var som en polare, inget utöver det vanliga. Och det är inte det jag vill ha.

Jag vill ha det bästa, fyrverkerier och känslor. Men inget infann sig.

Så jag tröttnade snabbt.


Och under tiden han var hos mig hörde danskillen av sig. Han hade tidigare sagt att han inte var intresserad av något mer. Att han inte vill binda sig osv. Han hade fått ett brev hem till sig som var till mig. Som jag var tvungen att hämta.

Jag tänkte att jag skulle vänta tills killen som var hos mig åkt, men jag kunde inte. Han lockade för mycket, att se honom igen bara. Inte för att göra något men för att få se honom en sista gång tänkte jag.

I bilen på väg dit så insåg jag att jag kunde förföra honom.

Och mycket riktigt, jag såg jävligt bra ut den dagen när jag kom dit. Och jag visste om det. Klev in och satt och snackade en stund. Verkade totalt oberörd. Som jag visserligen var just då. Jag behandlade honom som vem som helst, inte som någon som typ dissat mig för två veckor sen.

Han blev nog lite snopen. Det var inte förens jag skulle gå han kysste mig, försökte få av mig kläderna. Han ville ha mig, och det var så tydligt.

Jag puttade ner honom i sängen, ställde mig över honom som jag alltid brukar göra. Och kysste hans hals, nafsade i hans läppar och förförde honom.

Sen sa jag att jag var tvungen att gå.

Han trodde mig inte. Jag förklarade att det var någon som väntade på mig hemma. Och att p-skivan går ut. Han sa att jag kommer komma tillbaka. Jag sa direkt att "nej nu går jag". Han trodde mig fortfarande inte, jag gick ut genom dörren och han sa" vi syns snart". Varpå jag svarade enkelt, nej.

Jag gick ut till bilen och åkte iväg, beundrade mig själv en stund för min självkontroll och log åt situationen. Jag är på toppen igen, det är jag som spelar och han som dansar. Precis som det ska vara.

Han skrev ett sms efter kanske tre minuter och frågade hur lång tid det egentligen ska ta att ställa om p-skivan. Jag ringde upp honom och sa att jag kört iväg. Han blev lite retsam och tyckte att jag fick skylla mig själv. Ja det får jag göra sa jag. Men vi kan ses en annan dag när jag inte har någon som väntar på mig hemma.


Och mycket riktigt två dagar senare nu ska han komma hit. Jag vet att han vill ha mig, även om det kanske bara är sexuellt så njuter jag av det ändå.

Jag har insett att det kanske är det bästa, sex utan krav. Utan antaganden och förhoppningar. Bara enkelt, och vi är faktiskt underbart bra tillsammans i sängen.

Även om jag inte har hans kärlek så vill jag fortfarande ha hans kropp.


Drömmar är till för folk som inte tar tag i saker och gör något åt dem!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hemligt - 18 augusti 2011 00:17

Jag hade nästan glömt bort att jag hade den här bloggen. Det var min sambo som påminde mig idag. Helt galet vad fort man glömmer. Jag har ju skrivit så mycket här också, och läsarna återkommer tydligen fast jag inte har skrivit på så länge, så det ...

Av Hemligt - 8 februari 2011 16:20

Känner mig som en otålig treåring. Vill flytta nu nu nu! Och funderar på att starta en ny blogg nu när man bytt livsstil lite. Kanske inte är så superkul att skriva i den här bloggen hur det går för oss som par osv. Sen skulle det vara trevligt...

Av Hemligt - 7 februari 2011 21:14

Åh nu måste jag vara ifrån min älskling i tre dagar. Inte roligt alls, jag fungerar inte utan honom känns det som. Och nästa vecka är det flytt, det ska bli så himla skoj. Nya tapeter i hela lägenheten och bra område. Och nu kanske min karl blir yr...

Av Hemligt - 6 februari 2011 20:15

Jag är så lycklig, jag har lyckats släppa svartsjukan mer och kan njuta mer av min kille. Helt fantastiskt har det varit de senaste dagarna och jag ser mer och mer hur mycket han faktiskt älskar mig. Är lyckligare än på många många år! Och snart ...

Av Hemligt - 1 februari 2011 15:51

Okej nu har jag lovat mig själv detta. 1 Inte gå in och kolla på hans facebooksida om jag inte ska skriva något 2 Inte kolla hans dator/mobil ever again 3 Försöka stoppa katastroftankarna 4 Varje gång jag misstänker något så får jag tänka, ne...

Presentation


Öppen dagbok, ärlig och anonym för att skydda de som det skrivs om.

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Hur många har du legat med?
 1
 2-5
 6-10
 11-15
 16-20
 20-30
 30-40
 40-50
 50-60
 60-70
 70-80
 80-90
 90-100
 Fler än hundra
 Fler än tvåhundra
 Ingen
 Vet ej (många)
 Vet ej (få)

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards