amourella

Alla inlägg den 13 april 2010

Av Hemligt - 13 april 2010 15:16

Jaha nu har killen som kom hit igår åkt hem. Det är lite ensamt.

Jag träffade honom för första gången ute på krogen förra veckan.

Det började med att jag släpade in honom i ett hörn och hånglade upp honom efter lite snack. Han tittade på mig på det där speciella sättet så jag frågade rakt ut "du vill kyssa mig va?" Han blev lite snopen men sa att det ville han, då tog jag tag i honom och tog med honom till ett hörn där mina polare inte skulle se.

Vi bytte nummer, åkte åt varsitt håll. Han skrev ett sms vid 04.30 när han kom hem. Jag sov då, för ovanlighetens skull.

Men vi hördes dagen efter, bestämde att jag skulle komma dit. Han var ensam hemma. Jag tog med mig lite film och åkte dit.

Efter en massa film och promenad med hunden började det hetta till. Vi drog upp till hans sovrum och jag drog över honom. Han var helt ställd.

Jag tog det ganska lugnt med honom ändå. Men han uppskattade det. Han fick hålla tillbaka säkert 5-6 gånger för att inte komma för tidigt. Han var inte sådär väldigt välhängd men helt okej. Den han är kompenserade för det.

Han är musiker, sjunger och spelar. Vilken tjej faller inte för det lixom?

Robert heter han, bor ca 30 minuter ifrån mig med bilen. Men han bor hemma fortfarande. Stort minus, av någon sjuk anledning har jag redan blivit presenterad för både hans pappa och alla hans polare.

De frågar om jag är hans flickvän och liknande. Jag har försökt förklara att vi precis har träffats. Men alla verkar tycka att det är så kul att han hittat någon så de inte riktigt lyssnar.

Vi har träffats ganska mycket nu de senaste dagarna, sovit ihop nästan varje natt. Och han är verkligen mysig att sova brevid.


Han har redan sagt att han tycker om mig. Inte bara hur som helst heller.

Utan att han tycker om mig jätte mycket. Lite skraj är jag allt. Jag klarar inte riktigt av när de verkligen visar att de vill ha mig tror jag. Vi är otroligt lika varandra men han är inte så snygg som jag skulle kunna önska. Lite trist men sant, jag är ytlig och står för det.

Han är ett år yngre än mig. Visst det spelar säkert ingen roll men det känns lite konstigt. Han är superöppen och social och pratar och skrattar mest hela tiden.

Det är till hans fördel iaf.


Jag har helt tagit avstånd till min "vän" nu. Orkar bara inte drama.

Han hörde av sig idag och frågade hur det är med mig. Ville ta en promenad någon dag. Visst tänkte jag, det kan man ju göra.

Han som var första killen som bor i grannkommunen ska jag träffa på onsdag. Honom saknar jag faktiskt, jag misstänker att det är för att han stöter bort mig lite. Då blir jag intresserad, som de flesta andra.


Sen är det en annan kille som är 19 år som jag dansar med ibland. Jag tror jag skrivit något om honom förut. Fredrik heter han, bor långt åt helvete.

Han har dejtat en gift 32 åring kvinna med barn under åtta månader. Hon är tydligen sjukt svartsjuk och han har tröttnat på att hon aldrig lämnar sin man. Vilket hon antagligen inte kommer göra heller om jag får tro något.

Han har börjat visa otroligt intresse för mig. Jag får säkert 20 sms om dagen från honom. Jag tror han försöker komma över henne genom att prata med mig. Men det kan jag bjuda på. För det kan fan inte vara kul för honom att vara satt i sitsen att bli kär i henne.

Han vill komma hit och hälsa på mig någon dag nu. Vi får väl se vad som händer då. Jag tror fan jag ska låta bli att ligga med honom. Pallar inte fler killar just nu.

Det blir för mycket att hålla iordning på.

Men hon fick syn på honom och mig i söndags när vi dansade. Han och jag dansar väldigt sensuellt med varandara. Väldigt nära och mysigt.

Vi går med händerna över kropparna på varandara och det är väldigt intimt. Och hon fick syn på det. Hon har sett det förr men inte så mycket tror jag. Hon såg ut som hon skulle explodera. Det var sjukt roande måste jag säga.

Hon är ju inte snäll emot honom så jag skiter faktiskt fullkommligt i vad hon tycker. Efteråt så har han berättat att hon är så jävla förbannad. Får se hur upplösningen blir.


Ikväll kommer Lovisa hit och vi ska kolla på cougar town! Seriöst det bästa på tv just nu. Otroligt underhållande!

Presentation


Öppen dagbok, ärlig och anonym för att skydda de som det skrivs om.

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Hur många har du legat med?
 1
 2-5
 6-10
 11-15
 16-20
 20-30
 30-40
 40-50
 50-60
 60-70
 70-80
 80-90
 90-100
 Fler än hundra
 Fler än tvåhundra
 Ingen
 Vet ej (många)
 Vet ej (få)

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards