amourella

Alla inlägg den 16 april 2010

Av Hemligt - 16 april 2010 12:08

Jag kom hem från han i grannkomunen för en stund sen.

I onsdags istället för att åka till honom så gick jag ut på krogen. Träffade Robert, han klängde på mig lite, men inte för mycket.

Jag fick verkligen uppmärksamheten från ALLA killarna inne på krogen. Vilket han la märke till. Han sa till mig att det var helt sjukt egentligen att alla jagar mig.

Jag antar att det blir så om man är social och öppen och glad.

Det är klart att folk blir intresserade av att prata och få veta mer om en då.

Bartendern som faktiskt är jävligt snygg började ragga på mig. Jag blev lite snopen för jag trodde inte att han var intresserad alls faktiskt.

Sen var det en tjej som roade mig något så ofantligt. Hon tittade i min uringning så mycket att till och med killarna märkte det.

Det såg ut som hon försökte lista ut om de var fake eller äkta. Killarna trodde däremot att hon var intresserad. Men jag såg lång väg att hon inte var en sån som gillar tjejer. Sånt vet man om man gör det själv.


Kvällen slutade med att Robert åkte med mig hem. Vi gjorde varma mackor i ugnen och kollade på tv. Sen gick vi och la oss. På vägen hem försökte jag förklara för honom att jag har jätte svårt att stanna kvar hos killar. Att jag lätt tappar intresset och att jag inte vill såra honom.

Han sa att vi fick ta det som det kom. För jag känner redan nu att det har svalnat för mig. Han åkte hem dagen efter och jag åkte till barnmorskan för att förnya p-pillrerna. Fan man ska kanske ta och sätta i en stav igen förresten. Så jävla mycket smidigare.

Efter jag och Lovisa varit där så åkte vi runt och handlade lite. Köpte lite kläder till halva reapriset. Då blir man glad!


Jag fick en fix idé om att jag skulle åka till killen i grannkommunen så jag ringde honom när jag stog i kön på H&M. Han svarade inte, lite besviken blev jag. Påpekade för Lovisa att han fan är kass på att svara i telefonen. Men så två minuter senare ringer han upp. Han hade missat samtalet för att han var ute och gick. Jag blev superglad när han ringde, lite för glad kan man tycka.

Jag frågade om han hade lust att ses den kvällen. Det hade han!

Vi bestämde att jag skulle åka emot honom om ungefär en timme. Så la vi på, jag var supernöjd och glad. Jag har ju saknat honom nu när jag varit ifrån honom i lite mer än en vecka.

Lovisa började retas om att jag är kär i honom, jag sa nej det är jag inte. Men så tokrodnade jag av någon anledning! Det gör jag fan aldrig!

Jag blev helt varm och hjärtat gick snabbt. Försökte påpeka att det var varmt inne i butiken fast jag inte ens hade jacka på mig.

Lovisa fortsatte retas och jag blev ännu rödare. Hon påpekade att jag tindrade. Jag kände bokstavligen hur det bara strålade om mig.

Men nej tänker jag, det är bara just nu. Det kommer gå över snart.

Hon tittar på mig en stund och säger. - Jag har aldrig sett dig såhär förr!

Du är fan kär!

Nej säger jag, bara lite glad. Hon fortsätter retas som hon brukar och säger att det här är kanske mr right. Jag nekar ännu en gång, sen är de rosiga kinderna borta. Som tur var.


När jag är hemma hos honom är han ovanligt gullig. Kramas mest hela tiden och tar på mig när vi står i köket. Pussas och retas och busar.

Vi har det bra ihop faktiskt. Men jag har svårt att se en framtid, som i allt annat.

Vi sover bara den natten. Men vi brottas som galningar en stund innan.

Och sen var vi sådär äckligt supsöta och ligger och sjunger disney sånger och citerar från julaftonsprogrammet. Jag tror fan vi kom ihåg nästan allt tillsammans. Roligt var det och vi skrattade mycket, men gud så snuskigt sött det var!

Idag fyller jag år förresten! Det har jag nästan glömt i allt som sker.

Får se ifall det blir krogen ikväll!

Så man kan göra stan farlig och leka av sig lite!

Presentation


Öppen dagbok, ärlig och anonym för att skydda de som det skrivs om.

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Hur många har du legat med?
 1
 2-5
 6-10
 11-15
 16-20
 20-30
 30-40
 40-50
 50-60
 60-70
 70-80
 80-90
 90-100
 Fler än hundra
 Fler än tvåhundra
 Ingen
 Vet ej (många)
 Vet ej (få)

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards