amourella

Alla inlägg den 27 april 2010

Av Hemligt - 27 april 2010 22:35

Nu har jag varit i farten igen. Direkt efter Fredrik som jag skrev om i det förra inlägget så var jag och dansade med en annan kille som jag har träffat ett par gånger förr. Som jag skrev i det förra inlägget så heter han Jakob. Och han och jag är heelt underbara tillsammans på dansgolvet. Allt funkar perfekt.

Han lyfter och snurrar och kastar och böjer mig och doppar.

Jag dansade med honom i helgen. Det var i fredags, vi spenderade halva kvällen bakom en dörr och gömde oss och hånglade som två tonnåringar. Lite pinsamt men gud så mysigt. Han kysste mig ett antal gånger på golvet också. Folk såg, men jag kunde inte ha brytt mig mindre. Fredrik var ju inte där iaf. Som tur var.

Jag dansade bara två danser med andra, sen dansade jag bara med honom. Vi kunde inte hålla oss ifrån varandra. Efter varje låt blev det kyssar och ibland mitt i.

Han är supermysig att hångla med.

Jag ville verkligen inte åka ifrån honom, men jag var tvungen.

Jag försökte ringa honom när jag nästan var hemma, men han svarade inte. Antagligen för att han körde bil.

Men efter ca 30 minuter ringde han. Fy sjutton vad vi pratade. Vi började prata vid halv tre på natten och pratade till klockan sex. Han sa att han aldrig hade pratat så länge med någon i telefonen förut. Det var evigheter sen jag pratade så med någon. Men han och jag bara klickade. Men det kan ju vara bara för stunden också.

På morgonen hörde jag av mig till honom och frågade honom om han ville komma förbi på eftermiddagen. Han bor ca 2 timmars bilfärd härifrån men han skulle till sthlm på söndagen ändå så han skulle sova här bestämde vi.

Jag lagade mat och vi kollade på tv, hånglade i otaliga timmar. Säkert mer än fyra timmar av kyssar. Helt sjukt, som när man var 14 som sagt.

När vi gick till sängen så hade vi sex i mer än 2 timmar. Det var inte sensationellt men väldigt bra ändå. Han var inte så stor som jag skulle önskat, men det är fan inte många som är det.

Men trevligt var det ändå, men det saknades lite passion. Men han sa det efter att han alltid har gillat att hångla mer än sex. Lite skumt men jaja.

Vi var inte trötta efteråt så vi kollade på tv och åt godis.

Sen somnade han typ på min axel tills jag väckte honom och sa att vi skulle gå till sängen. Han var supersöt och höll om mig och mös.

När vi vaknade skulle han typ åka ganska snart, men han skjutsade in mig och Lovisa till stan samtidigt. Vi skulle in med hundarna och kolla på killar sa vi. Vilket vi inte ägnade så mycket tid åt, men ändå. Vi åt lunch och gick på promenad.

Jag höll nästan på att missa dansen på kvällen men jag körde som ett jehu i 160 för att komma dit innan det var slut. Jag fick iaf två timmar dans, helt okej ändå.

Dansade med två hunkar. En var riktigt biffig och en annan var bara så snygg så man höll på att trilla baklänges.

De ska jag kika efter i fortsättningen. Jag har hittat dem på internet iaf, inte dumt det. Och jag har typ tre dejter den här veckan men jag vet inte om jag orkar. Får se hur jag gör med den saken.


Presentation


Öppen dagbok, ärlig och anonym för att skydda de som det skrivs om.

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Hur många har du legat med?
 1
 2-5
 6-10
 11-15
 16-20
 20-30
 30-40
 40-50
 50-60
 60-70
 70-80
 80-90
 90-100
 Fler än hundra
 Fler än tvåhundra
 Ingen
 Vet ej (många)
 Vet ej (få)

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards