amourella

Direktlänk till inlägg 20 april 2010

Sex leder till kärlek?!

Av Hemligt - 20 april 2010 23:23

Jaha nu har jag dummat mig igen. Killen som jag berättat lite om tidigare, som är 19 år och som jag dansar med ibland. Han var här i helgen för att vi skulle åka och dansa, och han bor så långt bort så han blev lovad sängplats här.

Jag tänkte verkligen, jag ska inte ligga med honom!


Vi var på dansen och jag dansade första med honom. Satt med honom i pausen och han tittade sådär konstigt på mig som killar gör när de börjar falla för mig. Men fan tänkte jag, det är säkert bara tillfälligt.

Efter pausen så dansade jag med en kille som heter Jakob som är en gud på dansgolvet, jag var helt bombsäker på att han också var nitton år. Men så var inte fallet. Han var 22 år iaf. Helt okej ändå.

Jag dansade med honom halva kvällen. Vi gick ut och pratade och jag såg på lång väg att han var intresserad. Det slutade med att han kysste mig på dansgolvet, flera gånger. Första gången det händer mig faktiskt.

Sista gången kände jag att det var någon som tittade på oss så jag tittade bakom mig. Och vem sitter inte där? Jo 19 åringen!

Han såg allt, fan tänkte jag. Men jag log och låtsades som ingenting. För det var ju inget mellan oss. Så det var ju egentligen skitsamma.

Jag bytte nummer med Jakob efter dansen och han har lagt till mig på nätet nu i efterhand, men inte skrivit något. Konstigt men så är det. Kommer nog träffa honom på söndag.


Jag åkte hem med 19 åringen som jag hade bestämt. Och jag hade som sagt bestämt mig för att inte ligga med honom!

Men tror fan att jag kan hålla fingrarna i styr? Inte han heller för den delen! Det var han som började helt ärligt. Jag var fin i kanten och hade till och med tagit på mig sovkläder och var på min sida av sängen.

Men han kröp närmare och närmare tills han osäkert kysste mig. Det gick till sådär som när man var 15 år och ovan. Gulligt var det, det måste jag säga.

Vi trevade försiktigt efter varandra och det var så mysigt. Han var härlig att vara med. Han smekte och var öm. Jättegullig verkligen.

Han kom ganska snabbt, men det gjorde absolut inte. Jag kom innan så det var ju egentligen skitsamma. Det var otroligt ömt alltihopa. Vi älskade med varandra inget annat.


När han åkt fick jag sms om att det var det bästa första sexet han hade haft. Jaha tänkte jag, undrar hur dåliga brudar han har haft? Jag menar jag låg typ bara där. Tog inte för mig alls, visst det var passion men inte sådär som det kan bli.

Han sa efteråt att han trodde jag var vildare. Jag visste ju hur lite jag hade "gett" så jag tyckte inte att det var så farligt. Men jag blev triggad att visa att jag kan jävligt mycket mer än han anar.

Jag visste dock inte om vi skulle ses igen på det sättet. Men så igår när det bara hade gått en dag sen han var här sist så hörde han av sig och ville ses igen.

Han åker bil i en och en halv timme för att ta sig hit. Helt galet egentligen.


Näe han kom tog vi det lugnt men jag märkte direkt hur mycket han ville hålla om mig egentligen, men jag for runt som en skållad råtta och fixade här hemma. Men när jag till slut varvat ner så satt vi oss i soffan och han började klänga direkt, inte för att det gör något. Han är ju faktiskt himla mysig.

Sen såg jag den där blicken igen som skvallrar om att han känner något mer.

Efter någon timme framför tvn med bara lite pussar och mys så går vi och lägger oss. Jag tänkte nästan att jag skulle låta bli honom igen. Men jag kunde inte. Och den här gången tog jag övertaget.


Det slutade med en timmes kämpande för honom att inte komma. Jag vet precis hur långt jag ska gå innan det går för långt. Jag lekte och busade. Jag fick honom att nästan komma till klimax oräkneliga gånger.

Jag njuter verkligen av den makten. Att ge allt för att sen ta bort det. Och efter ett tag hyperventilerade han och skrek. Han sa bara gud, gud, gud, gud. Gång på gång.

Han visste inte vart han skulle göra av sig. Han stönade och ålade runt. Men kunde inte göra annat än att nöja sig med att gå så långt som jag ville. När jag sitter på, bestämmer jag.

Jag han kom vek han ihop sig som en fällkniv och försvann bort i några minuter. Tills han kvicknade till och bara tittade mig rakt i ögonen och skakade på huvudet.

Han sa till mig "-jag tror seriöst att jag aldrig har fått en orgasm innan det här, för det här var helt sjukt".

Han lovordade mig och visste inte vad han skulle göra av sig själv. Och då hade jag inte gett allt, och det visste jag. Så det gjorde bara komplimangerna ännu trevligare. Med tanke på att jag kan mer och bättre.


Sen när vi låg brevid varandra så frågade jag vad han tänkte på. Han sa att han tänkte på allt möjligt, som om hur det känns att ligga nära mig och hur han känner för mig. Jag frågade då vad han kom fram till.

Han svarade "- Jag vet inte vad jag kan säga annat än att jag älskar dig och skulle vilja gifta mig med dig, men det kanske bara känns så just nu". Jaha ännu en tänkte jag. Spännande, att jag alltid lyckas få dem falla som furor.

Senare sa han att han tycker om mig osv. Jag sa att jag gillar honom med. För det gör jag ju. Annars hade jag aldrig gjort detta med honom.


Detta var på kvällen, imorse tog jag honom igen. Med samma metod, han höll på att storkna den här gången med. Men jag hade inte lika mycket hjärta i det den här gången. Jag gillar egentligen inte morgonsex, känner mig fett osexig på morgonen.

Men han skulle ju åka och jag kunde inte låta bli.

Han har smsat mig hela dagen. Han skriver tex

"-Du vet verkligen hur man gör mig lycklig! Inte bara sexuellt:)"

"- Du lyssnar, får mig känna mig behövd du bryr dig, du tar dig tid och efter *** betyder det väldit mycket för mig att slippa gömma mig... :) "

"-Vad du är gullig! Jag saknar dig! Du har verkligen varit helt underbar..Jag tycker om dig!"


Det tog mig två nätter för att få killen som sa att han aldrig faller för tjejer att skriva sånt. Hoppas jag inte sårar honom bara.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hemligt - 18 augusti 2011 00:17

Jag hade nästan glömt bort att jag hade den här bloggen. Det var min sambo som påminde mig idag. Helt galet vad fort man glömmer. Jag har ju skrivit så mycket här också, och läsarna återkommer tydligen fast jag inte har skrivit på så länge, så det ...

Av Hemligt - 8 februari 2011 16:20

Känner mig som en otålig treåring. Vill flytta nu nu nu! Och funderar på att starta en ny blogg nu när man bytt livsstil lite. Kanske inte är så superkul att skriva i den här bloggen hur det går för oss som par osv. Sen skulle det vara trevligt...

Av Hemligt - 7 februari 2011 21:14

Åh nu måste jag vara ifrån min älskling i tre dagar. Inte roligt alls, jag fungerar inte utan honom känns det som. Och nästa vecka är det flytt, det ska bli så himla skoj. Nya tapeter i hela lägenheten och bra område. Och nu kanske min karl blir yr...

Av Hemligt - 6 februari 2011 20:15

Jag är så lycklig, jag har lyckats släppa svartsjukan mer och kan njuta mer av min kille. Helt fantastiskt har det varit de senaste dagarna och jag ser mer och mer hur mycket han faktiskt älskar mig. Är lyckligare än på många många år! Och snart ...

Av Hemligt - 1 februari 2011 15:51

Okej nu har jag lovat mig själv detta. 1 Inte gå in och kolla på hans facebooksida om jag inte ska skriva något 2 Inte kolla hans dator/mobil ever again 3 Försöka stoppa katastroftankarna 4 Varje gång jag misstänker något så får jag tänka, ne...

Presentation


Öppen dagbok, ärlig och anonym för att skydda de som det skrivs om.

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Hur många har du legat med?
 1
 2-5
 6-10
 11-15
 16-20
 20-30
 30-40
 40-50
 50-60
 60-70
 70-80
 80-90
 90-100
 Fler än hundra
 Fler än tvåhundra
 Ingen
 Vet ej (många)
 Vet ej (få)

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards