amourella

Direktlänk till inlägg 1 november 2010

Mer killar

Av Hemligt - 1 november 2010 13:38

Helgen har varit helt galen!

Åkte på kryssning, hade en heltokig outfit och festade som en galning. Men jag undvek att ragga. Konstigt nog, hade ingen lust alls att hitta nån ny kille.

Jag åkte ju för det första med ett helt gäng polare så det fanns ju grejer att göra ändå och jag bodde med killen i grannkommunen. Och en annan kille som jag haft ihop det med var också med.

Han fick dock lite pussar. Men inget mer än så.

Däremot var jag och dansade. Och på dansen hittade jag en ung kille (igen).

Han var 20 år fick jag reda på och toksnygg. Precis som jag vill ha dem var han mörkhårig och hade blå ögon. Inte för lång och ganska muskulös. Han var helt klart snyggast på hela stället. Honom lyckades jag snärja. Och mitt på dansgovlet kysser han mig, inte en gång utan flera gånger under varje låt. Jag dansade med honom nästan halva kvällen. Det var riktigt mysigt men jag var lite orolig att någon skulle få syn på oss. Men jag tror vi gick förbi rätt obemärkta.

Efter dansen var slut så skulle han hem till sig och jag till mig, var det tänkt iaf.

Men det slutade med att vi stog och hånglade som två fjortisar utanför i två timmar. Och till sist så bestämde vi oss för att jag skulle med honom hem.


Väl hemma hos honom blir det full fart. Jäklar vilken passion som infann sig. Han var helt vild. Och han tog för sig, verkligen.

Jag var nästan lite förvånad över att han var så frammåt. Det brukar vara jag som står för den biten. Men han var på precis samma nivå som mig, gillade samma saker och vi passade ihop på alla sätt. Det var en av de bästa killarna på länge faktiskt.

Han var lagom stor i de nedre regionerna också. Helt perfekt storlek om jag ska vara ärlig. Och knepig som jag är tänkte jag inte ens på hur det blir med bonden. Jag lever för mycket i nuet. Om han inte är framför mig så finns han inte i princip. Och så har det alltid varit. Men jag är ju inte uttalat tillsammans med honom än så lite roligt ska man väl få ha innan man blir toffel.

Vi höll på i säkert en timme och jag var helt slut när det var klart. Och han kom helt sjukt mycket också. Säkert en deciliter. Helt vansinnigt mycket var det, och överallt. Men men så kan det gå.

Han väckte mig igen, vid åttasnåret. Då ville han igen, han ville ifs direkt igen efter första gången också, men jag var helt slut.

Han är som en jäkla kanin. Unga killar med bra självförtroende is the shit uppenbarligen.

Idag ska han komma hit. Får se hur det slutar idag.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hemligt - 18 augusti 2011 00:17

Jag hade nästan glömt bort att jag hade den här bloggen. Det var min sambo som påminde mig idag. Helt galet vad fort man glömmer. Jag har ju skrivit så mycket här också, och läsarna återkommer tydligen fast jag inte har skrivit på så länge, så det ...

Av Hemligt - 8 februari 2011 16:20

Känner mig som en otålig treåring. Vill flytta nu nu nu! Och funderar på att starta en ny blogg nu när man bytt livsstil lite. Kanske inte är så superkul att skriva i den här bloggen hur det går för oss som par osv. Sen skulle det vara trevligt...

Av Hemligt - 7 februari 2011 21:14

Åh nu måste jag vara ifrån min älskling i tre dagar. Inte roligt alls, jag fungerar inte utan honom känns det som. Och nästa vecka är det flytt, det ska bli så himla skoj. Nya tapeter i hela lägenheten och bra område. Och nu kanske min karl blir yr...

Av Hemligt - 6 februari 2011 20:15

Jag är så lycklig, jag har lyckats släppa svartsjukan mer och kan njuta mer av min kille. Helt fantastiskt har det varit de senaste dagarna och jag ser mer och mer hur mycket han faktiskt älskar mig. Är lyckligare än på många många år! Och snart ...

Av Hemligt - 1 februari 2011 15:51

Okej nu har jag lovat mig själv detta. 1 Inte gå in och kolla på hans facebooksida om jag inte ska skriva något 2 Inte kolla hans dator/mobil ever again 3 Försöka stoppa katastroftankarna 4 Varje gång jag misstänker något så får jag tänka, ne...

Presentation


Öppen dagbok, ärlig och anonym för att skydda de som det skrivs om.

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Hur många har du legat med?
 1
 2-5
 6-10
 11-15
 16-20
 20-30
 30-40
 40-50
 50-60
 60-70
 70-80
 80-90
 90-100
 Fler än hundra
 Fler än tvåhundra
 Ingen
 Vet ej (många)
 Vet ej (få)

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards