amourella

Direktlänk till inlägg 29 november 2010

Han älskar mig!

Av Hemligt - 29 november 2010 03:01

Jösses vilken vändning mitt liv tog i helgen. Helt plötsligt vräker killen jag träffar ur sig att han älskar mig. Det gjorde han i fredags, och på lördagen blir jag medsläpad till ett dop. Jag får träffa hans mamma och släkt.

Jag har vanligtvis mammafobi för de kan vara bra jävliga ibland. Men hon verkade supermysig. Det var dessutom hon som ville att jag skulle komma. Han har tydligen berättat att han träffat en tjej. Så hux flux så har jag tydligen pojkvän.

Det trodde jag aldrig. Han är ganska ung dock. Tre år yngre. Men jag kan redan säga att han är mer mogen än mitt x. Och han var lika gammal som mig.

Och vi har ju så himla roligt ihop. Det var länge sedan jag var såhär nöjd med livet. Allt känns bra och rätt. Och han säger att vi kan börja tävla ihop. I alla fall testa, och det är ju precis det jag vill. Det kan inte bli mer perfekt.

En riktigt snygg kille med samma intressen. Vad mer kan man begära egentligen. Alla omständigheter runt ändras ju hela tiden, men om han är som han är nu är han perfekt för mig.

Och snacka om att jag blev bebis sjuk när vi var på dop. En massa småttingar överallt. Och det sjukaste av allt var att han blev likadan. Om inte värre, vilket jag verkligen inte trodde.

Han säger att om jag skulle råka bli gravid så vill han att jag behåller det. Men det får vi allt se. Hur läget är och ifall ekonomin tillåter det. Men som det verkar nu skulle han vara en toppenkille att ha barn med. Ställer upp till hundra och hjälper till med allt. Gosar och visar känslor, visar bland andra att vi hör ihop osv. Egentligen går jag bara och väntar på ett bakslag. Någon hemsk hemlighet eller något i hans personlighet som är knas.

Man har väl blivit lite cynisk på gamla dar. Det är trist för då lyckas jag inte njuta lika mycket av det som är bra som jag borde.

 
 
ricky

ricky

29 november 2010 03:37

Åhh fy fan vad snabba ryck. lite väl fort att surra ungar och att man älskar varandra osv. för mig låter det som en förälskelse i etta skede för du har inte känt han särskilt länge. har lite blandade känslor om dig och vad jag tycker men det är ju bara så att alla lär leka av sig, några gör det mer några gör det mindre och några gör det när man är 23 som dig eller 39 år som vissa. Så länge du är ärlig och inte leker med någons känslor så säger jag inget. Men det är en hårfin linje och det kan gå åt helvete rejält om man klantar sig. Jag hoppas bara att du inte är med någon annan när du har pojkvän... Lycka till poserarn...

http://rickardengblom.bloggplatsen.se

Hemligt

29 november 2010 13:25

Ja en aning, helt galet. Men om det är något jag är bra på så är det att bromsa :)
Och han vet att han är hemlig just nu. Men han är helt lugn med det. Gör honom inget alls.
Allt går bra om man är ärlig, så är det.
Och speciellt sista killen nu vet precis vad han ger sig in på.
Nejdå, jag ser ingen anledning att söka mig till andra när jag har hittat allt jag vill ha i en kille. :)
Tackar!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hemligt - 18 augusti 2011 00:17

Jag hade nästan glömt bort att jag hade den här bloggen. Det var min sambo som påminde mig idag. Helt galet vad fort man glömmer. Jag har ju skrivit så mycket här också, och läsarna återkommer tydligen fast jag inte har skrivit på så länge, så det ...

Av Hemligt - 8 februari 2011 16:20

Känner mig som en otålig treåring. Vill flytta nu nu nu! Och funderar på att starta en ny blogg nu när man bytt livsstil lite. Kanske inte är så superkul att skriva i den här bloggen hur det går för oss som par osv. Sen skulle det vara trevligt...

Av Hemligt - 7 februari 2011 21:14

Åh nu måste jag vara ifrån min älskling i tre dagar. Inte roligt alls, jag fungerar inte utan honom känns det som. Och nästa vecka är det flytt, det ska bli så himla skoj. Nya tapeter i hela lägenheten och bra område. Och nu kanske min karl blir yr...

Av Hemligt - 6 februari 2011 20:15

Jag är så lycklig, jag har lyckats släppa svartsjukan mer och kan njuta mer av min kille. Helt fantastiskt har det varit de senaste dagarna och jag ser mer och mer hur mycket han faktiskt älskar mig. Är lyckligare än på många många år! Och snart ...

Av Hemligt - 1 februari 2011 15:51

Okej nu har jag lovat mig själv detta. 1 Inte gå in och kolla på hans facebooksida om jag inte ska skriva något 2 Inte kolla hans dator/mobil ever again 3 Försöka stoppa katastroftankarna 4 Varje gång jag misstänker något så får jag tänka, ne...

Presentation


Öppen dagbok, ärlig och anonym för att skydda de som det skrivs om.

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Hur många har du legat med?
 1
 2-5
 6-10
 11-15
 16-20
 20-30
 30-40
 40-50
 50-60
 60-70
 70-80
 80-90
 90-100
 Fler än hundra
 Fler än tvåhundra
 Ingen
 Vet ej (många)
 Vet ej (få)

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards