amourella

Alla inlägg den 5 september 2010

Av Hemligt - 5 september 2010 17:30

Just nu är jag i Göteborg och raggar runt. Det är helt okej, killarna här är trevliga och jag fick mycket uppmärksamhet på krogen igår. Och det är ju alltid skoj. Passade på att träffa en kille som jag snackat med på nätet också.

Han var inte alls så snygg som jag trodde, rent av inte snygg alls.

Jag insåg snabbt att vi inte hade något gemensamt heller. Och han trodde nog att jag var ett enkelt ragg, men så är inte fallet. Jag tar killar efter mitt tycke och smak och väljer och vrakar. Jag tar inte dem för att de vill ha mig först utan för att jag såg dem och fann dem intressanta och attraktiva.

Det ska nästan vara så att man ska kunna bli tillsammans med dem. Pojkvänsmatrial fast bara för en stund. Jag skulle aldrig ragga på en kille med avsikten att bara ligga med honom. Det kan jag få när jag vill när som helst.

När jag träffar en kille så ska det finnas en kontakt och glöd. Passion är mitt nyckelord. Det ska vara en kille som jag kan tänka mig att bygga vidare med. Även om jag inte gör det.


Och killen på landet som vi kan kalla Stoffe fanns med mig hela tiden. Vilka killar jag än träffade så tänkte jag, nej du är inte lika bra som stoffe. Varför skulle jag gilla dig för?

Jag väntar varje dag på hans mejl. Han skriver så fint, är otroligt romantisk och verkar verkligen vara intresserad. Han vill vara med mig, och han tror att jag är the one.

Nu hoppas jag bara att jag inte krossar hans hjärta. Han har inte haft någon riktig flickvän någonsin bara för att när han väl ska stadga sig vill han göra det för livet. Det är ju egentligen det jag vill också, jag kan ju inte flacka runt bland killar resten av mitt liv. Men för att jag ska bli nöjd krävs mycket, otroligt mycket. Men om jag skulle hitta en människa som kan ge mig allt det som jag vill ha känslomässigt skulle det vara underbart.


Jag vill ha romantik och passion, glöd och hetta. Trygghet och tillit, att kunna prata med varandra om allt. Vara hundra procent ärliga utan att det sen används emot varandra. Jag vill att man delar på ansvar och visar uppskattning.

Att man kan bråka och sedan bli sams igen för att få bort pressen. Jag vill kunna retas och busa utan att det blir sura miner.

Jag vill vara med någon som gör att jag inte ser andra killar. Att andra killar inte är ett alternativ. För man är uppfylld på alla sätt med den man har redan.

Jag vill ha ett lugnt tryggt familjeliv, barn och djur. På landet, utan grannar för nära. Med nära vänner och stora släktfester utan bråk.

Jag vill ha allt, jag vill ha Disney kärlek. Jag tror att det finns, jag har upplevt det en gång och det var underbart men jag var för dum att se det då. Nu vet jag vad jag ska leta efter.


Och på något sätt tror jag att Stoffe är den som kan ge mig allt det.

Jag har varit singel sen vid nyår ungefär. Jag trivs verkligen med det, men ifall det dyker upp någon som han så kan man ju inte blunda.

Hela kroppen håller på att explodera av alla känslor som jag försöker hålla i styr. Magen pirrar och hjärtat dunkar snabbt. Jag blir nästan yr när jag tänker på honom, fnittrar som en liten flicka när han skriver fina saker på Facebook.

Han har sagt att han berättat för alla han träffar om mig, för de ser att han är gladare än förr.

Han skriver att hans hjärta pumpar, hoppar och stannar samtidigt när han tänker på mig. Han sjunger låtar om kärlek när han tänker på mig och ger mig länkar till låtarna han nynnar på. Han är otroligt romantisk.

Det känns nästan lite för bra för att vara sant, och de säger att man ska inte rusa in, men jag vill rusa in med huvudet före och bara låta allt explodera. Jag har ju absolut inget att förlora.


Vi har inte ens pratat i telefonen än, han ska ringa mig nu idag eller imorgon.

Om han vågar, men det tror jag. Han skrev på Fb att han skulle göra det i sin statusrad. Jag kommer väl att dö när han ringer, men jag har redan hört hans röst. För han har en film på youtube där han pratar bland annat. När jag fick se den blev jag superglad för han var verkligen fin. Inte bara på bilder utan på film med. Så nu slipper jag vara orolig för att han är ful egentligen.

För jag är bra utseendefixerad ändå. Jag vill ha en riktigt snygg kille som jag kan visa upp. Någon som matchar med mig, att det syns att vi är ett par. Inte en sån kille som folk säger bakom ryggen, men vad gör han med henne? Hur lyckades han med det?


Jag återkommer så fort jag vet mer eller han har ringt. Eller om någon av alla killarna här i stan börjar tokragga på mig.

Presentation


Öppen dagbok, ärlig och anonym för att skydda de som det skrivs om.

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Hur många har du legat med?
 1
 2-5
 6-10
 11-15
 16-20
 20-30
 30-40
 40-50
 50-60
 60-70
 70-80
 80-90
 90-100
 Fler än hundra
 Fler än tvåhundra
 Ingen
 Vet ej (många)
 Vet ej (få)

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11 12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards