amourella

Alla inlägg den 25 september 2010

Av Hemligt - 25 september 2010 18:11

Idag ska jag träffa 17-åringen. Spännande ska det bli.

Jag vet inte vad han har tänkt sig, men jag tror han är ganska oskyldig.

Han vill hela tiden prata om musik med mig, antagligen för att jag är ganska insatt i många genrer. Men jag tycker inte det är så vansinnigt roligt att prata om.

Sen har jag lite udda musiksmak och det uppskattades visst också.


Men så går funderingarna i mitt huvud, hur ung han faktiskt är. Att han vill ha flickvän och allt vad det innebär.

Jag kan väl inte vara seriös med en kille som är så ung. Det borde aldrig gå.

Men han får väl träffa mig så får vi se vad som händer.

Han kanske lär sig ett och annat på vägen. Och så har jag det i huvudet att han alltid kommer komma ihåg mig. Det är lite spännande att tänka så.

Att man kan påverka ett liv eventuellt. Så jag får verkligen tänka på hur jag gör.


Jens från norrland hör av sig idag igen. Han säger att jag är extremt duktig på att kyssas, om han bara visste hur mycket jag övat tänker jag och fnissar för mig själv.

Ah jag är tillbaka på rätt spår i mitt liv igen. Mitt liv som jag gillar det.

Visst jag vill verkligen hitta kärleken, men tills dess ska jag njuta!

Av Hemligt - 25 september 2010 07:19

Det var underbart att dansa ikväll. Hittade lite godbitar. En kille blev jag rusktigt intresserad av. Han är inte så hemskt snygg men oj vad han kan dansa. Men han är ung, 19 år tror jag.

Efter en underbar danskväll så tänkte jag åka hem. Jag skjutsade hem min polare och då fick jag ett sms, från en kille som heter Jens. Han bor i norrland, har skrivit till mig på nätet i  ca 4 år.

Jag har inte direkt visat något intresse för honomt tidigare men han har alltid jagat mig. ÄVen om han aldrig träffat mig.


Jag körde in och mötte upp honom. Han var inte riktigt lika snygg som på bilderna men helt okej.

Vi promenerade runt en stund sen satte vi oss på en parkbänk vid vattnet. Efter en stund började han håll på som tonåringar gör, peta och kicklas. Till slut la han armen bakom mig. Och jag lutade mig emot honom. När jag skulle titta upp på honom så kysste han mig. Supergulligt och fint.


Vi satt ute och kysstes i flera timmar. Jätte mysigt var det faktiskt. Precis vad jag behövde. Han är ju fin och allt men jag är så himla svårfångad. Han har sagt att han vill att jag ska komma upp och ifall allt funkar flytta dit. Men jag vet inte. Jag är ju inte kär i honom.

Man får se hur det går helt enkelt.

Presentation


Öppen dagbok, ärlig och anonym för att skydda de som det skrivs om.

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Hur många har du legat med?
 1
 2-5
 6-10
 11-15
 16-20
 20-30
 30-40
 40-50
 50-60
 60-70
 70-80
 80-90
 90-100
 Fler än hundra
 Fler än tvåhundra
 Ingen
 Vet ej (många)
 Vet ej (få)

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11 12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards