amourella

Direktlänk till inlägg 6 september 2010

Stoffe <3

Av Hemligt - 6 september 2010 02:49

Å jag är så glad så jag skulle kunna explodera.

Jag har nog hittat min drömkille, för det kan inte vara något annat. Vi pratade i sex timmar! Kunde inte slita oss ifrån varandra. Han är underbar, får mig att skratta och tänka och längta.

Vi pratade om allt mellan himmel och jord. Vi kom in på prat om barn och namn, och det visade sig att vi hade samma önskenamn. Lucas och Alva och Ofelia helt vansinnigt. Han är verkligen exakt som mig, han förstår mig precis och jag avslutar redan hans meningar. Men kan det verkligen vara så här enkelt?

Det känns nästan som jag fuskar, för att det går så smidigt.

Bröllop kom vi också in på, kom fram till att bägge vill ha cello på cermonin. Vi vill samma saker, har samma drömmar och längtar efter samma saker. Men något som är helt otroligt är att han faktiskt är oskuld.

Han är ändå inte en liten pojke, han har bara valt att ha det så. För att han trivts med sitt liv och inte hittat en tjej som var tillräckligt god nog. För honom betyder det otroligt mycket. Och jag har faktiskt alltid sagt att jag hellre föredrar ovana killar som man kan forma än killar som tror att de är bäst på allt.

Den här killen skulle uppskatta mig för den jag är och vara evigt tacksam för att jag är med honom.


Vi pratade om allt som kunde tänkas, jag fick ont i magen när jag insåg att vi skulle lägga på snart. Som sagt sex timmar, utan pinsam tystad eller jobbiga saker. Bara rent himmelrike.

Nu har han skrivit på facebook att han är kär. Hur underbar är han inte lixom.

Jag beundrar honom som person, han har stor intigritet och vet precis vad han vill. Och så gör han det han vill, utan att någon kan styra bort honom.

Han jobbar med sitt drömjobb, lever det liv han vill och uppskattar minsta lilla.

Jag trodde aldrig jag skulle hitta en sån kille som motsvarade alla mina förväntningar på hur jag ville att mitt liv skulle bli.

Han har berättat för sin familj om mig, visat bilder och berättar tydligen för alla andra han känner också. Vilket jag också gör, det bara bubblar upp.

Jag hoppas verkligen att den här känslan håller i sig. Önskar att jag kunde vara hos honom nu på en gång.

Jag vet att jag kan lita på den här killen, jag är helt säker på det. Och det är väldigt få i mitt liv som jag någonsin har litat på. Och det betyder väldigt mycket.


Jag vet inte riktigt vad jag ska säga mer, men han är perfekt.

Han ser verkligen bra ut och är allt jag någonsin önskat.

Och jag är öppen som en bok för honom, behöver inte dölja något. Jag vet att han inte kommer döma mig vad jag än säger.

Vilken hemsk historia ur mitt liv jag än kommer berätta kommer han stå vid min sida och stödja mig.

Han vill tom börja dansa för att jag älskar det så mycket. Jag förstår inte vad jag har gjort för att förtjäna att hitta den här killen. Nu gäller det bara att jag inte sabbar det för att jag blir skraj eller för kräsen. Nu ska jag försöka somna, jag kommer drömma om honom i natt det vet jag. Undrar ifall man kan älska någon man aldrig träffat. Så som det känns nu har jag inte kännt sen jag var 14 år och kär för första gången, jag vet inte vart jag ska göra av all lycka och känslorna bara bubblar. Det suger i magen och hjärtat slår i otakt. Jag blir yr av bara tanken på honom och ler konstant.

Tack grymma värld för att du gav mig en till chans!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hemligt - 18 augusti 2011 00:17

Jag hade nästan glömt bort att jag hade den här bloggen. Det var min sambo som påminde mig idag. Helt galet vad fort man glömmer. Jag har ju skrivit så mycket här också, och läsarna återkommer tydligen fast jag inte har skrivit på så länge, så det ...

Av Hemligt - 8 februari 2011 16:20

Känner mig som en otålig treåring. Vill flytta nu nu nu! Och funderar på att starta en ny blogg nu när man bytt livsstil lite. Kanske inte är så superkul att skriva i den här bloggen hur det går för oss som par osv. Sen skulle det vara trevligt...

Av Hemligt - 7 februari 2011 21:14

Åh nu måste jag vara ifrån min älskling i tre dagar. Inte roligt alls, jag fungerar inte utan honom känns det som. Och nästa vecka är det flytt, det ska bli så himla skoj. Nya tapeter i hela lägenheten och bra område. Och nu kanske min karl blir yr...

Av Hemligt - 6 februari 2011 20:15

Jag är så lycklig, jag har lyckats släppa svartsjukan mer och kan njuta mer av min kille. Helt fantastiskt har det varit de senaste dagarna och jag ser mer och mer hur mycket han faktiskt älskar mig. Är lyckligare än på många många år! Och snart ...

Av Hemligt - 1 februari 2011 15:51

Okej nu har jag lovat mig själv detta. 1 Inte gå in och kolla på hans facebooksida om jag inte ska skriva något 2 Inte kolla hans dator/mobil ever again 3 Försöka stoppa katastroftankarna 4 Varje gång jag misstänker något så får jag tänka, ne...

Presentation


Öppen dagbok, ärlig och anonym för att skydda de som det skrivs om.

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Hur många har du legat med?
 1
 2-5
 6-10
 11-15
 16-20
 20-30
 30-40
 40-50
 50-60
 60-70
 70-80
 80-90
 90-100
 Fler än hundra
 Fler än tvåhundra
 Ingen
 Vet ej (många)
 Vet ej (få)

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11 12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards