amourella

Alla inlägg den 2 oktober 2010

Av Hemligt - 2 oktober 2010 15:40

Fy satan vad tråkig killen jag träffade igår var!

Han var så nervös och helt skum. Det gick typ inte att prata med honom normalt. Man fick typ ställa frågor som till ett barn och så fick han svara.

Kändes snarare som jag hade honom på en intervju.

Honom vill jag aldrig mer träffa iaf. Grymt skum kille.

Men man får ju sina nitlotter när man hittar dem på nätet, det får man ta.


Idag ska jag träffa han som är personlig tränare. Han ville verkligen ses, jag är inte så intresserad av honom men han är ju trevlig så man kan väl lika gärna ses.

Vem vet det kanske kan utvecklas till något.

Annars så är han en ganska bra vän redan nu. Det kanske får fortsätta så, jag har ju aldrig kysst honom så man skulle ganska lätt kunna avleda en relation.

Men nu sitter jag seriöst och funderar på ursäkter för att slippa ha honom sova över. Men vi får se hur jag gör.


Och imorgon ska jag träffa Simon. Det längtar jag verkligen efter, kommer nog bli super. Han är verkligen min stil på kille.

Och jag tror jag är hans typ av tjej också.

Det kommer nog bli bra, även om det inte blir ett förhållande kanske det kan resultera i några dagar med grymt bra sex. För så attraherade vi av varandra kan det inte bli annat än bra i sängen.


Bara jag inte blir förkyld, jag börjar bli lite rosslig i halsen. Men ska försöka kurera mig på bästa sätt. Med bra filmer och te med honung.

Presentation


Öppen dagbok, ärlig och anonym för att skydda de som det skrivs om.

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Hur många har du legat med?
 1
 2-5
 6-10
 11-15
 16-20
 20-30
 30-40
 40-50
 50-60
 60-70
 70-80
 80-90
 90-100
 Fler än hundra
 Fler än tvåhundra
 Ingen
 Vet ej (många)
 Vet ej (få)

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5 6 7
8
9 10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20 21 22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards