amourella

Alla inlägg den 25 oktober 2010

Av Hemligt - 25 oktober 2010 17:58

Jahapp nu har man sålt radhuset. Får se vart jag ska flytta nu då. Ett nytt projekt att renovera kanske. Jag har egentligen lust att köpa en liten gård för hobbybruk och sen starta min firma. Men jag får se hur jag gör.

Micke vill ju bra gärna att jag flyttar dit men jag är inte säker på att jag vill det än. Jag får se hur jag gör. Jag har ju inte fallit för honom halv över huvud än. Och då tänker jag inte ge mig in i något så komplicerat som ett sambo boende direkt.


Jag har trallat hela dagen idag. Sjungit på Mercy med duffy. Den är väldigt skoj att sjunga på faktiskt.

Lite mer att jobba på än vanlig pop. Lite mera power om man så vill.

Igår var 17 åringen här. Och jag sa som det var. Att detta inte kommer funka. Jag tror inte riktigt att det sjunkit in för honom än, men jag hoppas att det gör det snart. Han var så himla söt. Kom med en liten ask fin choklad.


Sen så idag var jag hos läkaren och fick en remiss. Jag har hittat knölar i brösten. En av dem gör ont. Men det kan ju vara bara svullna lymfkörtlar men lika bra att kolla upp. Det är lite oroväckande att det är i bägge brösten. Sen att det gör ont på ena sidan.

Och jag är inte förkyld och jag ska inte ha mens. Och jag har haft dem i mer än en månad. Imorgon ska jag ringa till mamografin.

Det vore ju typiskt om man skulle åka på cancer också.


Och en konstig grej hände nyss också. Jag fick ett mail från en kille som jag gick hem med i våras. Han har inte hört av sig sen dess. Och jag gav honom mitt nummer. La inte så mycket vikt i det då för jag trodde inte han skulle höra av sig. Och brydde mig inte heller. Men nu har han iaf letat upp mig genom gemensamma kompisar och förklarade att han skrev in fel nummer och att han inte kan glömma mig.

Och jag som inte ens låg med honom. Konstigt det där, med killar som inte släpper mig. Har för mig att han jobbade som journalist på aftonbladet eller motsvarande.


Jag skrev ett ganska kort och luddigt svar tillbaka så jag får se vad han svarar.

Men jag får se ifall jag låter honom fucka upp mitt liv.

Presentation


Öppen dagbok, ärlig och anonym för att skydda de som det skrivs om.

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Hur många har du legat med?
 1
 2-5
 6-10
 11-15
 16-20
 20-30
 30-40
 40-50
 50-60
 60-70
 70-80
 80-90
 90-100
 Fler än hundra
 Fler än tvåhundra
 Ingen
 Vet ej (många)
 Vet ej (få)

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5 6 7
8
9 10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20 21 22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards