amourella

Alla inlägg den 10 oktober 2010

Av Hemligt - 10 oktober 2010 19:16

Igår kom 17 åringen hit, saknade hans sällskap lite faktiskt. Är alltid trevligt att vara omtyckt. Han är så lugn och snäll.

Vi gick till en polare till mig mitt i natten och snackade skit och drack vin.

Jag fick höra lite roliga saker som folk har sagt om mig. Vilket var väldigt roligt ändå. Att höra vad killar som inte känner mig säger om mig. Hur jag uppfattas.

En hade tydligen sagt att jag hade snygg rumpa som få. Och en annan hade sagt att jag var typ heliga graal att få i säng. Att det skulle vara väldigt häftigt att lyckas med det osv. Helt galet egentligen, tänk om de visste hur det ligger till egentligen! :p

Jag har tydligen blivit känd som fin flicka, girl next door. Men som döljer ett vilddjur i sängkammaren. Vilket är jäkla bra rykte ändå tycker jag!

Jag upptäckte att jag blir numera berusad av 2! glas vin.

Och nu menar jag riktiga glas vin, inte överfyllda.

Billigt och bra iaf.


Men han blev lite ledsen när jag inte ville hålla handen och gulla när jag var utomhus. Men jag är bara inte en sån som gör så bland folk. Tycker det är som att tvinga folk att se något de inte behöver.

Och så känner jag alla där jag bor också, rykterna skulle spridas som eld. Och det är iaf något jag inte behöver i onödan.


Och igår så ballade den personliga tränaren ur totalt. Han skrev på alla mina statusar på facebook och freakade totalt. Blev nästan lite rädd.

Han började verkligen hävda revir över mig. Och det finns inget som jag hatar mer än killar som tror att de äger mig.

Jag började ignorera honom och han skrev på msn, skrev sms, ringde och skrev på fb. Jag fattar inte vad han höll på med, och jag sa till honom att det han gjorde var inte okej.


Efter nån timme får jag ett förlåt sms om att han förstår att han gjort fel och allt. Men vafan ändå, jag tar fan ingen skit!

Han hade sin chans och nu pajade han den. Surt för honom men det skulle han tänkt på innan han ballade ur. Jag tänker inte dejta ett psykfall som blir galen så fort nån annan kille skriver något på fb. Och som inte ens var anspelat på något sexuellt, utan helt vanligt.

Killen som blev påhoppad var killen i grannkommunen. Han och jag har ingen romantisk relation längre utan umgås som vänner. Så han frågade mig vad fan grejen var, och jag fick förklara. Han tyckte jag skulle sluta med att få killar att falla för mig.


Lätt för honom att säga. Det är bara för att jag har sån distans till dem som jag blir intressant, och ju mindre intresserad jag är av dem desto mer vill de ha mig.

De är fan precis som tjejer! Om inte ännu värre!

Nej pissa revir kan de göra någon annan stans!

Presentation


Öppen dagbok, ärlig och anonym för att skydda de som det skrivs om.

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Hur många har du legat med?
 1
 2-5
 6-10
 11-15
 16-20
 20-30
 30-40
 40-50
 50-60
 60-70
 70-80
 80-90
 90-100
 Fler än hundra
 Fler än tvåhundra
 Ingen
 Vet ej (många)
 Vet ej (få)

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5 6 7
8
9 10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20 21 22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards