amourella

Alla inlägg den 16 oktober 2010

Av Hemligt - 16 oktober 2010 11:04

Oh my god jag är nervös!

Jag brukar inte bli det, lite ovant. Men det kanske kan vara ett gott tecken.

Han ringde mig igår innan han somnade. Jag hade nästan tappat hoppet om att han skulle ringa en gång till. Men så ringde han vid två, och vi pratade i en timme!

Han är jätte nervös, han tror att jag inte ska tycka han är snygg.

Men vad fasen han kan ju inte vara hur ful som helst med tanke på bilderna. Han ser bra ut på dem i alla fall.


Han ska hämta mig när jag kommer fram. Jag kommer väl hinna dö på vägen känns det som. Helt otroligt att jag blir så nervös redan.

Men det är väl så när det känns som mycket står på spel. Han kan ju faktiskt vara min biljett till det liv jag vill ha.

Och sen så är han ju helt underbar som människa verkar det som. Vi kan prata om allt redan. Allt är så enkelt med honom. Och det är så det ska vara om det är rätt.

Om det trasslar är det ingen ide att lägga ner energi i, för då kommer det trassla igen senare.


Chris Rock av alla människor sa något som är väldigt sant i en av hans stand up shower. Att om din kvinna bråkar på dig hela tiden och du inte förstår varför, så kommer du se när hon tittar på dig en lång stund utan att säga något att du inte var hennes förstahandsval!


Och så är det ju, om man inte är helt nöjd med det man har så bråkar man tills det försvinner. Ofta omedvetet men man gör det.

Och jag tror inte jag kommer bråka med den här killen!

Presentation


Öppen dagbok, ärlig och anonym för att skydda de som det skrivs om.

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Hur många har du legat med?
 1
 2-5
 6-10
 11-15
 16-20
 20-30
 30-40
 40-50
 50-60
 60-70
 70-80
 80-90
 90-100
 Fler än hundra
 Fler än tvåhundra
 Ingen
 Vet ej (många)
 Vet ej (få)

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5 6 7
8
9 10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20 21 22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards