amourella

Alla inlägg den 5 oktober 2010

Av Hemligt - 5 oktober 2010 20:50

För en stund sen ringde killen jag var och spelade biljard med. Han ville ses igen. Jag får se hur jag gör med det. Han var väl trevlig och så men jag ser inte riktigt hans potensial.

Den personliga tränaren ringde mitt i natten också. Han antog att jag var vaken. Idag har han också ringt. Jag tror han föll för mig. Lite jobbigt om det är så. Jag vill ju inte ha honom till kille.


Och nu har jag en ny intressant snygging på g. Han bor uppåt i landet. Har eget hus och är intresserad av bilar.

Han heter Anders. Han är liksom simon väldigt snygg. Han har fått min msn nu iaf. Han säger att han vill ses och så. Får se vart jag ska leda honom någonstans.

Sjukt svårt att hitta killar som uppfyller mina krav. I alla fall om det ska vara till seriöst. Annars krävs nästan bara passion och ett bra utseende.


Har tänt lite ljus här hemma och sitter och mumsar på choklad hallon muffins med vit choklad topping som jag gjorde igår.

Just vid såna här tillfällen skulle det vara mysigt att ha någon att dela livet med.

Men oftast inte, sorgligt nog.

Av Hemligt - 5 oktober 2010 14:50

Nu har simon åkt hem. Han åkte i morse.

Får se vad det blir av det. Men han insåg nog också att det är lite drygt att ha en tjej så långt bort. Men han har sagt att han tycker om mig och så.

Man får helt enkelt se. Men jag tänker inte bygga mitt liv runt honom.

Jag fortsätter i samma anda som tidigare.


Och nu har jag ansökt om att jobba för rfsu. I sex och samlevnads frågor. Kan bli riktigt roligt. Det är ju ett ämne som jag faktiskt har väldigt bra koll på.

Kan bli en riktig höjdare.


Funderade på att ringa danskillen idag för att få honom komma hit så jag kan leka av mig lite. Men jag har ont överallt, funderar på om jag håller på att få influensa.

Men det får man se.


17 åringen vill att jag ska komma dit imorgon. Hans mamma ska åka bort i 4 dagar så jag slipper riskera att träffa henne. Det kanske kan vara en grej att göra. I brist på annat, sen så är han ju väldigt rar.


Den personliga tränaren som var här i lördags var fan galen i sänghalmen. Men när jag släppte av honom vid tåget så såg jag på honom att han nog fallit för mig.

Vilket kanske inte är så himla bra. Jag får se hur det blir med honom.

Orkar fan inte ha en till kärlekskrank kille på halsen. Speciellt inte som jag inte ser någon som helst framtid med. Helt värdelöst.

Och jag har ju faktiskt förklarat för honom att jag inte vill ha något seriöst, och han höll med. Nu får man se hur det blir.


Ett x till mig har börjat höra av sig till mig igen väldigt flitigt. Det är en kille jag hade när jag var 17 år. Han har fortfarande inte släppt mig. Lite tragiskt men sött på samma gång.


Det är ungefär 20 killar som jagar mig nu, som antingen vill träffa mig eller som vill träffa mig fler gånger. Och då menar jag de som jagar flitigt. Som hör av sig ett par gånger i veckan och smsar och mailar.

Sen så har man ju dem som är lite mer laid back. Flyktig uppmärksamhet och smicker funkar rätt bra nu.

Presentation


Öppen dagbok, ärlig och anonym för att skydda de som det skrivs om.

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Hur många har du legat med?
 1
 2-5
 6-10
 11-15
 16-20
 20-30
 30-40
 40-50
 50-60
 60-70
 70-80
 80-90
 90-100
 Fler än hundra
 Fler än tvåhundra
 Ingen
 Vet ej (många)
 Vet ej (få)

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5 6 7
8
9 10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20 21 22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards