amourella

Direktlänk till inlägg 7 oktober 2010

Killarna vill men inte jag

Av Hemligt - 7 oktober 2010 15:47

17 åringen har hört av sig igen. Säger att han saknar mig. Vill ses snart osv.

Jag har ju inte träffat honom på en vecka nu tror jag. Och känner inget större behov av att träffa honom just nu heller. Det är ju bara för uppenbart att min killsmak följer menscykeln. Jag tror min kropp egentligen skriker att jag borde skaffa barn. Men det är inget som kommer hända i närmsta framtiden iaf.

Jag SKA ha en fast partner, som jag ser en framtid med. Som jag älskar över allt annat. En fast inkomst. Och helst ett hus på landet. Annars får det vara.


Den personliga tränaren hörde av sig igår kväll och tyckte att jag hade tagit distans till honom sen han var här.

Jag svarade med att nej det har jag inte, men däremot har du hört av dig väldigt mycket mer.

Han bad om ursäkt och sa att det nog var sant. Att han var så himla nyfiken på att lära känna mig mer och se vad det leder till. Men jag bara känner BLÄ! Orkar inte honom. Visst han är ganska snygg och så. Trevlig och allt sånt man kan begära. Men han är inte mannen som kommer finnas i mitt liv i flera år framöver och då kan jag lika gärna skita i det. Jag tänker inte ha ett förhållande bara för att slippa vara ensam.

För ensam är jag ju ändå inte. Jag är nog lite för självständig för att tänka mig att vara med någon för att jag inte hittar bättre. Tror naivt på den sanna kärleken och kommer nog alltid att göra det.

Hur många gånger man än blir huggen i ryggen.


Tills dess kan jag lika gärna roa mig så mycket jag bara kan!

Peace!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hemligt - 18 augusti 2011 00:17

Jag hade nästan glömt bort att jag hade den här bloggen. Det var min sambo som påminde mig idag. Helt galet vad fort man glömmer. Jag har ju skrivit så mycket här också, och läsarna återkommer tydligen fast jag inte har skrivit på så länge, så det ...

Av Hemligt - 8 februari 2011 16:20

Känner mig som en otålig treåring. Vill flytta nu nu nu! Och funderar på att starta en ny blogg nu när man bytt livsstil lite. Kanske inte är så superkul att skriva i den här bloggen hur det går för oss som par osv. Sen skulle det vara trevligt...

Av Hemligt - 7 februari 2011 21:14

Åh nu måste jag vara ifrån min älskling i tre dagar. Inte roligt alls, jag fungerar inte utan honom känns det som. Och nästa vecka är det flytt, det ska bli så himla skoj. Nya tapeter i hela lägenheten och bra område. Och nu kanske min karl blir yr...

Av Hemligt - 6 februari 2011 20:15

Jag är så lycklig, jag har lyckats släppa svartsjukan mer och kan njuta mer av min kille. Helt fantastiskt har det varit de senaste dagarna och jag ser mer och mer hur mycket han faktiskt älskar mig. Är lyckligare än på många många år! Och snart ...

Av Hemligt - 1 februari 2011 15:51

Okej nu har jag lovat mig själv detta. 1 Inte gå in och kolla på hans facebooksida om jag inte ska skriva något 2 Inte kolla hans dator/mobil ever again 3 Försöka stoppa katastroftankarna 4 Varje gång jag misstänker något så får jag tänka, ne...

Presentation


Öppen dagbok, ärlig och anonym för att skydda de som det skrivs om.

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Hur många har du legat med?
 1
 2-5
 6-10
 11-15
 16-20
 20-30
 30-40
 40-50
 50-60
 60-70
 70-80
 80-90
 90-100
 Fler än hundra
 Fler än tvåhundra
 Ingen
 Vet ej (många)
 Vet ej (få)

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5 6 7
8
9 10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20 21 22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards