amourella

Direktlänk till inlägg 13 oktober 2010

Bonnpojkar

Av Hemligt - 13 oktober 2010 19:07

Nu är jag lite småfrälst igen. Jag har börjat prata med en kille på internet för några dagar sen. Och igår ringde han mig.

Micke heter han för övrigt. Han verkar riktigt trevlig. Bor på landet och allt verkar frid och fröjd. 29 år gammal, så ganska mogen och inte så mycket i behov att leka av sig. Och det är ju faktiskt inte dumt. Jag har ju egentligen lekt klart, men fortsätter för att jag inte har något bättre för mig.


Vi pratade i alla fall i telefonen i 6 timmar!

Utan problem, pratade nästan i munnen på varandra hälften av tiden. Jag råkar gilla killar som kan snacka. Så grymt tråkigt med tysta killar som aldrig säger pip eller vad de tycker.

Sen visade det sig att han känner lite folk ur min släkt som bor på ungefär samma ort. Och bara det gjorde det ännu mer intressant.


Efter vi lagt på så skickade han ett sms där det stod att det var väldigt mysigt att prata med mig och att jag skulle sova gott osv.

Och idag på dan skickade han ett sms och undrade ifall jag sov gott och vad jag hittade på för något. Han är verkligen rar. Men sen får man se hur länge det håller i sig också.

Anledningen att han inte hade tjej var tydligen att tjejerna på orten hade fått för sig att han jobbade för mycket och inte hade tid för tjej. Han är känd som ungkarlen i bygden. Och det vore fasiken inte dumt att fånga honom då.


Han vill att jag ska komma dit, och det är ju inte omöjligt att jag gör det med tanke på att min släkt bor så nära.

Men man får se hur det utvecklas, han skulle ringa mig idag igen. Får se vad som sägs!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hemligt - 18 augusti 2011 00:17

Jag hade nästan glömt bort att jag hade den här bloggen. Det var min sambo som påminde mig idag. Helt galet vad fort man glömmer. Jag har ju skrivit så mycket här också, och läsarna återkommer tydligen fast jag inte har skrivit på så länge, så det ...

Av Hemligt - 8 februari 2011 16:20

Känner mig som en otålig treåring. Vill flytta nu nu nu! Och funderar på att starta en ny blogg nu när man bytt livsstil lite. Kanske inte är så superkul att skriva i den här bloggen hur det går för oss som par osv. Sen skulle det vara trevligt...

Av Hemligt - 7 februari 2011 21:14

Åh nu måste jag vara ifrån min älskling i tre dagar. Inte roligt alls, jag fungerar inte utan honom känns det som. Och nästa vecka är det flytt, det ska bli så himla skoj. Nya tapeter i hela lägenheten och bra område. Och nu kanske min karl blir yr...

Av Hemligt - 6 februari 2011 20:15

Jag är så lycklig, jag har lyckats släppa svartsjukan mer och kan njuta mer av min kille. Helt fantastiskt har det varit de senaste dagarna och jag ser mer och mer hur mycket han faktiskt älskar mig. Är lyckligare än på många många år! Och snart ...

Av Hemligt - 1 februari 2011 15:51

Okej nu har jag lovat mig själv detta. 1 Inte gå in och kolla på hans facebooksida om jag inte ska skriva något 2 Inte kolla hans dator/mobil ever again 3 Försöka stoppa katastroftankarna 4 Varje gång jag misstänker något så får jag tänka, ne...

Presentation


Öppen dagbok, ärlig och anonym för att skydda de som det skrivs om.

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Hur många har du legat med?
 1
 2-5
 6-10
 11-15
 16-20
 20-30
 30-40
 40-50
 50-60
 60-70
 70-80
 80-90
 90-100
 Fler än hundra
 Fler än tvåhundra
 Ingen
 Vet ej (många)
 Vet ej (få)

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5 6 7
8
9 10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20 21 22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards