amourella

Direktlänk till inlägg 20 oktober 2010

Duger han?

Av Hemligt - 20 oktober 2010 11:50

Nu är man på landet. Sitter ensam i hans stora hus. Tror han är ute och plöjer just nu. Jag har träffat lite av hans vänner och följt med honom på jobbet. Kört traktor och städat i en verkstad.

Jag trivs faktiskt väldigt bra. Och enda knixet är att han är faktiskt inte så snygg som jag hoppades, jag trodde nog mer än jag ville erkänna.

Men han är ju absolut inte ful. Han ser ut som vilken kille som helst. Det är väl det som kanske är problemet. Jag är van med killar som folk vänder på huvudet för.

Och den här killen ser ut som vilken annan bonde som helst.


Men han är ganska duktig på att skämma bort mig i alla fall. Det är jag inte van med alls. Kan bero på att jag inte har tagit emot det förr. Men nu tänker jag bara, varför inte?

Men han är en riktig retsticka, men det är ju jag också så jag kan inte säga något.

Och igår sa han att om jag flyttar hit så ska jag inte betala något. Inte på huset iaf, min mat kunde jag betala. Så ifall jag tjänar pengar så är allt mitt. Det vore ju inte helt dumt faktiskt. Om han fortsätter vara snäll och gullig kanske det här kan sluta bra. Men jag är så förbaskat kräsen. Jag är lite orolig att jag ska flytta hit och efer några månader springa på en riktigt snygg kille som har allt som jag vill ha. Men så kanske man inte ska tänka.

 
 
Ingen bild

anonym

20 oktober 2010 14:05

Jag vet vem du är! O det du gör är så svinigt, leka med folks känslor. Du vet fan inte va kärlek är! Du är en svag o osäker människa som måste ha bekräftelse o uppmärksamhet konstant! Du tror att alla vill ha dig, men dom flesta ser igenom dig efter ett tag! Sök hjälp för fan!!

Hemligt

21 oktober 2010 13:38

Det är synd att du inte kan vara ärlig och visa vem du är. Men det är enkelt att snacka skit när man kan göra det utan att bli straffad för det.
Kärlek är vad man gör det till.
Om du kände mig så skulle du veta att jag inte är svag. Osäker är jag absolut inte, jag vet precis vad jag vill och vad jag tycker. Skiter oftast i vad andra tycker om det. Kall kanske jag är. Men inte osäker.
Och alla vill verkligen inte ha mig, det tror jag absolut inte. Synd att du tror att det är så.
Men vad finns det att se igenom? Jag är alltid ärlig med vad jag gör och döljer inget för dem jag träffar. Sen att de väljer att fortsätta träffa mig efter det är deras val.
Jag är lycklig nu och behöver verkligen ingen hjälp.
Men du kanske skulle överväga det? Det är lätt att se fel i andra för att man försöker glömma att man själv har problem.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hemligt - 18 augusti 2011 00:17

Jag hade nästan glömt bort att jag hade den här bloggen. Det var min sambo som påminde mig idag. Helt galet vad fort man glömmer. Jag har ju skrivit så mycket här också, och läsarna återkommer tydligen fast jag inte har skrivit på så länge, så det ...

Av Hemligt - 8 februari 2011 16:20

Känner mig som en otålig treåring. Vill flytta nu nu nu! Och funderar på att starta en ny blogg nu när man bytt livsstil lite. Kanske inte är så superkul att skriva i den här bloggen hur det går för oss som par osv. Sen skulle det vara trevligt...

Av Hemligt - 7 februari 2011 21:14

Åh nu måste jag vara ifrån min älskling i tre dagar. Inte roligt alls, jag fungerar inte utan honom känns det som. Och nästa vecka är det flytt, det ska bli så himla skoj. Nya tapeter i hela lägenheten och bra område. Och nu kanske min karl blir yr...

Av Hemligt - 6 februari 2011 20:15

Jag är så lycklig, jag har lyckats släppa svartsjukan mer och kan njuta mer av min kille. Helt fantastiskt har det varit de senaste dagarna och jag ser mer och mer hur mycket han faktiskt älskar mig. Är lyckligare än på många många år! Och snart ...

Av Hemligt - 1 februari 2011 15:51

Okej nu har jag lovat mig själv detta. 1 Inte gå in och kolla på hans facebooksida om jag inte ska skriva något 2 Inte kolla hans dator/mobil ever again 3 Försöka stoppa katastroftankarna 4 Varje gång jag misstänker något så får jag tänka, ne...

Presentation


Öppen dagbok, ärlig och anonym för att skydda de som det skrivs om.

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Hur många har du legat med?
 1
 2-5
 6-10
 11-15
 16-20
 20-30
 30-40
 40-50
 50-60
 60-70
 70-80
 80-90
 90-100
 Fler än hundra
 Fler än tvåhundra
 Ingen
 Vet ej (många)
 Vet ej (få)

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5 6 7
8
9 10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20 21 22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards