amourella

Alla inlägg den 8 mars 2010

Av Hemligt - 8 mars 2010 16:05

Jösses säger jag bara!

Jag åkte hem till den där killen i lördags. Han var supersöt och bjöd på mat och vin. Vi kollade på film. Såklart kunde han inte hålla fingrarna i styr och det blev mer än kyssar och smek, han var så kåt så att han frustade.

Han visste knappt var han skulle göra av sig själv. Han verkade lite osäker, och jag förstog att han inte hade haft så många. Så jag tänkte att jag skulle ge honom en riktig jävla omgång.

Och det fick han. Tre gånger den natten.

Han var helt salig. Vi åt frukost på söndagen och sedan skulle jag åka hem tänkte jag. Men vi gick på en promenad och pratade lite. Vid tolv på dagen tog jag bilen och åkte hemmåt.


När jag åkt i några minuter dök det här sms;et upp!

Hej! Det var mysigt att du kom till mig igår, men inser att det var dumt av mig att hoppa i säng med dig. Du är en mycket trevlig och glad tjej, men inser att du inte är den jag söker efter.

Dessutom kommer jag ha för mycket att stå i  här ute framöver. Är inte redo för något nytt förhållande heller än, förlåt förlåt!/Lars


Jag höll nästan på att köra av vägen när jag läste det. Jag fattade verkligen inte hur han kunde tro att jag ville att vi skulle bli ett par?!

Men insåg jävligt snabbt att det här var nog första gången han gjorde något sådant här. Som händer mig varje vecka. Han trodde seriöst att jag ville vara tillsammans med honom efter det här.

Jag sket i att svara för jag tyckte det var skitsamma. Jag ville ju inte ha honom till pojkvän ändå, så varför engagera sig.


Efter några timmar ringer han och säger att han känner sig hemsk för att han varit elak emot mig. Att han gjort fel. Jag säger som det är att det inte var någon fara. Men han tyckte att det var det visst. Man gör inte så tyckte han.

Han bad om ursäkt, och jag sa igen att det inte var någon fara.

Och berättade att jag inte kunde prata just då, jag var på ett olämpligt ställe.

Jag försöker ringa honom när jag sitter i bilen igen. Men han svarar inte, skriver till mig sen att han var och sjöng.

Men att jag kan ringa efter nio. Jag går ut på promenad med hunden och min kompis, jag berättar f.ö om vad som hände för henne och hon höll på att skratta ihjäl sig då hon vet hur jag är.


Men stackars Lars har ingen aning uppenbarligen.

Jag får tag på honom och han är lika skakad fortfarande och ber om ursäkt gång på gång. Till slut fattar han att jag har gjort så förr och det är ingen stor grej. Han berättar då att han aldrig har gjort något liknande förr. Ajfan tänker jag, jobbigt läge.

Han säger att han inte är redo för något, varpå jag får förklara för honom att jag inte vill ha pojkvän nu. Då trillar poletten ner. Han medger att jag nog är mer erfaren än honom. Grattis tänker jag, förstog han det först nu?

Det slutar med att jag säger att det är lugnt bara han inte pratar brevid mun. Han lovar och svär. Sen lägger jag på.


Ibland råkar man ut för genuina pojkar och man blir nästan rädd. Helt otroligt att jag alltid lyckas hitta de oskyldiga fina pojkarna. När andra letar sig fördärvade efter dem.

Men han lär ju minnas mig resten av livet iaf!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Öppen dagbok, ärlig och anonym för att skydda de som det skrivs om.

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Hur många har du legat med?
 1
 2-5
 6-10
 11-15
 16-20
 20-30
 30-40
 40-50
 50-60
 60-70
 70-80
 80-90
 90-100
 Fler än hundra
 Fler än tvåhundra
 Ingen
 Vet ej (många)
 Vet ej (få)

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards