amourella

Alla inlägg den 11 mars 2010

Av Hemligt - 11 mars 2010 14:53

Jaha igår var man på krogen. Det var skoj!

Eftersom Jens så vackert inte kunde igår heller. Precis som jag väntat mig.

Men jag hade roligare på krogen än vad jag skulle haft med honom ändå. Så det gjorde inget alls.

Träffade lite nyfunna polare och drack öl och sjöng karaoke. Hittade en supersöt tjej, men hon gillar nog inte tjejer som jag gör tror jag. Hon bodde i Tierp dessutom. Jag fick iaf se hennes pircing i bröstvårtan :D

Hon var rätt söt, höll på och skojade om att jag skulle flytta hem till henne så hon skulle ha någon skön brud att hänga med. Jag var så sugen på att kyssa henne men kände att jag inte skulle äventyra en eventuellt bra tjejpolare.

Det slutade med att jag fick hångla med Johan istället, han är ju bara för rar.

Han försökte dra hem mig till sig IGEN. Jag tror ifs aldrig att han kommer lyckas.

Jag fick lite pussar och kel av Krille också. Han är typ två meter lång.

Han kan lägga armbågen på mitt huvud och luta sig! Sjukt stor människa, och jag som är så liten.

Men han är en bra krambjörn. Supermysigt när man får känna sig så liten när man kramar honom.

Jag hittade en söt kille, men han visade sig vara 20 år gammal. Och så jävla tråkig så det inte var klokt. Han var en sån där som visste att han såg bra ut. Jag hatar dem! Det gör dem bara osnygga. Så jag dissade honom efter 5 min prat för han hade verkligen inget vettigt att säga. Bodde hemma och hos sin bror och var allmänt tam.

Jag orkade bara inte lägga energi på honom. Då la jag den hellre på folket som faktiskt var trevliga och glada. Jag dansade lite foxstrot med Sara och lite med Johan. De spelade ballad låtar på rock karaoken så då var vi tvungna att retas lite. Men det var skoj.

När vi skulle åka så hade Dannes bil laddats ur, så jag fick putta igång den. Med hjälp av andra som tur var. Jag var på tok för onykter för att göra det själv.

Väl hemkommen så gjorde jag en superstor sallad med fetaost i. Den var super som fyllekäk!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Öppen dagbok, ärlig och anonym för att skydda de som det skrivs om.

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Hur många har du legat med?
 1
 2-5
 6-10
 11-15
 16-20
 20-30
 30-40
 40-50
 50-60
 60-70
 70-80
 80-90
 90-100
 Fler än hundra
 Fler än tvåhundra
 Ingen
 Vet ej (många)
 Vet ej (få)

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards