amourella

Alla inlägg den 23 mars 2010

Av Hemligt - 23 mars 2010 15:50

Inte just nu, jag vill kunna stänga av som jag brukar. Men det verkar inte fungera. Han kunde inte komma idag, det var inte så farligt. För att jag får träffa honom imorgon ändå.

Han tjej skrev till mig på facebook. Jag blev helt iskall, fy fan tänkte jag. Vad håller jag på med egentligen. Det här är inte jag.

Och nu fick jag precis ett sms från honom. Som löd

-Det märks att man inte kan styra sina känslor, jag vet knappt vart jag ska ta vägen när jag tänker på dig. Pussar


Fan fan fan fan fan fan fan!!!!

Av Hemligt - 23 mars 2010 14:55

Nu är det inte roligt längre, jag vill inte falla för den här killen.

Men han är som ett gift. Jag kan inte låta bli att svara på hans söta sm. Jag kan inte låta bli att tänka på honom. Kan inte låta bli att längta efter honom.

Jag hoppas att det bara är tillfälligt, att han bara råkar vara intressant just nu. Precis som det brukar vara. Redan idag har han säkert skrivit 20 sms och ringt en gång.

Och han är underbar min vän, han är det verkligen. Men jag vill inte, inte om jag tänker efter. Men det är svårt att vara förnuftig när man är så känslostyrd som jag är.

Ett sms svarade han på när jag hade sagt att jag inte visste hur det här skulle gå till.

-Inte jag heller, vet bara att jag längtar efter att mysa och kramas med dig. Puss.

Och i andra att han saknar mig jättemycket osv. Han gör det så svårt.

Han kanske kommer hit idag, eller imorgon. Mitt x jobbar över så han är inte hemma förens sent. För jag bor ju fortfarande med honom.

Hur kunde mitt liv gå från underbart till brutalt på en kväll. Var han tvungen att säga att han var kär i mig?? Var jag tvungen att svara på det?

Jag önskar det inte ogjort men det är så otroligt jobbigt att det har hänt.

Jag återkommer med uppdatering ifall han kommer ikväll eller inte.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Öppen dagbok, ärlig och anonym för att skydda de som det skrivs om.

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Hur många har du legat med?
 1
 2-5
 6-10
 11-15
 16-20
 20-30
 30-40
 40-50
 50-60
 60-70
 70-80
 80-90
 90-100
 Fler än hundra
 Fler än tvåhundra
 Ingen
 Vet ej (många)
 Vet ej (få)

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards