amourella

Alla inlägg den 18 mars 2010

Av Hemligt - 18 mars 2010 23:38

Jaha nu har man kirrat biffen igen, en dejt imorgon!

Eller inte dejt direkt. Men det är med läkaren från Uppsala. Han ska tydligen vara i närheten av där jag bor i morgon så jag passade på att fråga om han ville gå på en promenad. Vilket han gärna gjorde. Härligt värre, synd bara att det inte kommer vara toppenväder då bara.

Vi pratade i telefon för första gången idag, han svamlade rätt mycket. Men det hade jag väntat mig för han berättade igår att han pratar alltid för mycket när han blir nervös, så det var egentligen bara charmigt!

Det visar ju att det betydde något för honom att vi pratade. Det var faktiskt han som föreslog att jag skulle ringa. Han satt och körde bil så det var inte så bra att smsa. Han hade ganska fin röst iaf.

Hoppas att han är så bra som jag önskar att han är. För han ser bra ut på korten och är charmig i allt han skriver. Så förhoppningarna är ganska höga, på gott och ont.


Sen gjorde 19 åringen en totalvändning idag.

Jag blev lite förvånad faktiskt. Han frågade om jag ville bo med honom på en dansmara som är om några helger. En dansmara för er som inte är invigda i dans sverige är som en festival med dansband när man kan dansa i flera dagar i sträck med olika band varje dag.

Vi kommer sova i samma rum så frågan är vad han har tänkt sig egentligen. Precis när jag har tagit ett steg tillbaka så fullföljer han. Ganska spännande ändå.

Men som sagt det skulle ju vara helskumt att dejta en 19 åring. Okej visst han blir snart 20 men vafan.

Jag får säga som han säger, jag tycker man är vuxen när man har egen lägenhet jobb och bil. Så jag får väl hålla med honom lite då. Kanske sluta reta honom om hur ung han är.Men det är ju så roligt att göra det, så vi får se ifall jag håller det löftet.


Det är inte klokt hur snabbt det kan vända i min värld. Men för det mesta är det emot det bättre. Som tur är!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Öppen dagbok, ärlig och anonym för att skydda de som det skrivs om.

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Hur många har du legat med?
 1
 2-5
 6-10
 11-15
 16-20
 20-30
 30-40
 40-50
 50-60
 60-70
 70-80
 80-90
 90-100
 Fler än hundra
 Fler än tvåhundra
 Ingen
 Vet ej (många)
 Vet ej (få)

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards