amourella

Alla inlägg den 19 mars 2010

Av Hemligt - 19 mars 2010 16:28

Träffade precis David. Han som jag skulle promenera med idag. Men det var så kasst väder, så var här hemma istället och drack en kopp te.

Han var nervös och så men inte så att det var jobbigt. Han skrattade mycket och pratade. Han var inte toksnygg men det var absolut inget fel på honom. Vi pratade om allt möjligt. Och det visade sig att han var allergisk emot både katterna och hunden. Men det gick fint medans han var här. Inget reaktion på det iaf.

Kan bero på att jag städar som en tok hela tiden.

Han ville ses igen. Och det vill jag också än så länge. Men vi får se hur det går.

När han skulle gå så fick han en kram, det såg ut som om han tänkte kyssa mig men ångrade sig. Lika bra egentligen. Så det är spännande en stund till. Man vill ju inte äta hela skålen godis på en gång med en sån kille.

Ikväll ska jag ut och dansa. Det ska bli super!

Får se om jag hittar någon mer pojke där, men man får ta det lite försiktigt i dansvärlden. För det finns inte så mycket snyggingar. Och man vill ju inte få rykte om sig. Då blir det värdelöst att dansa sen.

Just nu funderar jag dock mest på vad jag ska laga för mat. Korvstroganoff hänger lite i bakhuvudet men det blir säkert något annat lite nyttigare.

Uppdaterar efter dansen, och ifall jag hör ifrån 19 åringen!

Av Hemligt - 19 mars 2010 00:21

Glömde skriva det att jag har en dejt på lördag också.

Inne i stan, han som jag berättade om. Då jag kunde ta med mig hunden.

Nu är det bestämt iaf. Men jag är liiite osäker på att jag verkligen vill.

Han är lixom ett nerbyte eller hur man nu ska se det.

Svårt att beskriva faktiskt. Men det känns lite så.

Men han verkar vara en rolig kille så det kan ju bli vänskap om inte annat.

Och det är aldrig dumt med nya vänner heller!

Fick hans nummer nu så att jag kan få tag på honom ifall vi ska ses, eller om vi inte ska ses. Jag kanske kan övertala någon av killarna från uppsala att ses istället, då tror jag att jag skippar honom.

Och imorgon på kvällen är det dans! Underbart deluxe!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Öppen dagbok, ärlig och anonym för att skydda de som det skrivs om.

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Hur många har du legat med?
 1
 2-5
 6-10
 11-15
 16-20
 20-30
 30-40
 40-50
 50-60
 60-70
 70-80
 80-90
 90-100
 Fler än hundra
 Fler än tvåhundra
 Ingen
 Vet ej (många)
 Vet ej (få)

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards