amourella

Alla inlägg den 20 mars 2010

Av Hemligt - 20 mars 2010 18:20

Svinjobbigt, jag är kelig och kramig och ingen finns i närheten eller går att få tag på. Jag va ju inne och träffade en kille i stan idag, men det klickade inte.

Han var väl snäll och så men inget mer än så. Önskar det hade varit mer. Men så var inte fallet. Tråkigt men sant.

Ikväll kanske jag ska ut på krogen, får se hur det blir. Det är en polare till en kompis som fyller år. Ska ut och käka och grejer. Det kan nog bli roligt.

Om jag nu följer med. Egentligen vill jag ligga i en soffa och kramas. Men det verkar inte hända ikväll.

Gnäll gnäll säger jag bara!

Av Hemligt - 20 mars 2010 02:34

Helt otroligt, nu har jag varit ute och dansat igen. Jag hittade inte en, utan tre st killar som klassas som lammkött som jag dansat med och verkligen gillar. Farligt värre!

En kille som jag dansade med för några veckor sen. Han är 18 år!

Och en annan sen tidigare. Men så hittade jag en supersöt kille som var ny. Superduktig på att dansa, helt otrolig i foxen. Han droppade mig och snurrade och det var underbart. Han var 19 år! Ska dock fylla 20 sa han. Men ändå helt sjukt att jag springer på alla unga pojkar.

Han var riktigt charmig iaf, känndes att det var något mer än bara dans i luften. Vi gnussade, sådär när man sätter panna emot panna och vänder huvudet fram och tillbaka. Jag tittade ner emot hans mun och han log heela tiden. Mycket mysigt!

Han var ganska lång och smal och hade svart hår! Alla rätt hitils, men bodde åt heelvete. Lite drygt, men som sagt det är bara dans än så länge. Men jag har honom på nätet nu iaf. Så man får väl se.

Det är rätt bra att ha stort kontaktnät när man dansar, för då kan man gå ut själv och så träffar man folk man känner där. Mycket trevligt!

Önskar att jag kunde fått sista dansen med honom dock. Men jag fick iaf två danser, och det är inte alltid man får det.

Jag läängtar efter nästa gång jag får dansa med honom. Tokförtjust i honom nu!

Dans förälskelse! Det är en mysig sak det. När man knappt kan vänta på att dansa med någon igen. Utan krav och allt skit, bara dans!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Öppen dagbok, ärlig och anonym för att skydda de som det skrivs om.

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Hur många har du legat med?
 1
 2-5
 6-10
 11-15
 16-20
 20-30
 30-40
 40-50
 50-60
 60-70
 70-80
 80-90
 90-100
 Fler än hundra
 Fler än tvåhundra
 Ingen
 Vet ej (många)
 Vet ej (få)

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards