amourella

Alla inlägg den 10 mars 2010

Av Hemligt - 10 mars 2010 16:21

 

  Mina nya fina underkläder från New Yorker <3 Älskar dem, pojkarna också ;P

Av Hemligt - 10 mars 2010 16:11

Jaha ja, det blev som väntat. Jens har för mycket att göra idag IGEN!

Men jag dör inte, ska ut på krogen. Det är ju tur att man nästan alltid har en backup plan. Han sa att det skulle bli bättre den här veckan. Men det blev det inte

Nu säger han att det blir mindre att göra nästa vecka.

Och jag tänker inte gnälla egentligen, för det är skola och det är klart fan han ska få sätta den först. Det är ju inte som det är seriöst mellan honom och mig.

Men lite trött blir man ju.

Det e tur att jag inte blir eld och lågor varje gång han lovar att vi ska ses. För då hade jag nog mått kasst nu.

Jag är glad att jag är hårdhudad och svår att komma nära inpå.

Det kommer till nytta vid såna här tillfällen. Men man får väl se när han hör av sig nästa gång. Jag tänker inte jaga honom, har bättre saker för mig.

Men mitt x börjar bli lite påfrestande nu. Tjat tjat, hela tiden.

Och jag som vill träffa Henrik egentligen. Hm undrar ifall han vill ses ikväll om jag inte går på krogen.

Av Hemligt - 10 mars 2010 15:01

Jösses, nu hörde han av sig. Och frågade om jag ville ses idag, nu!

Jag vet att hans tjej är borta och fixar lite saker i några timmar, så nu passar han på. Jag måste verkligen säga till honom att det inte kommer bli ett ligg.

Fasen egentligen tänder jag inte på att ligga med samma killar igen.

Och honom känner jag verkligen utan och innan.

Undrar hur jag ska ordna upp det här?

Av Hemligt - 10 mars 2010 14:10

Alltså seriöst nu, hur på får en kille vara? Det skulle vara jättesött om jag gillade honom ens lite. Men nu var det bara en kille i mängden som jag låg med, och han var inte ens särskilt bra.

Och inte så snygg heller för den delen. En helt okej one nighter men inte mer än så.

Och nu skriver han och frågar om jag vill ses, jag säger att jag inte har tid den här veckan. Och det har jag verkligen inte heller. Ingen lögn där.

Han blir förbannad?

Och säger att jag har lovat honom att vi ska ses. Och jag vet själv att jag aldrig lovar folk att vi ska ses. Jag säger kanske, om jag har tid.

Då sa han, ja men då kanske vi ska strunta i att ses. Och jag sket i att svara på det.

Då får jag tillbaka.

-Dålig stil...Du vill inte ses igen va? Ärligt

Jag skriver att inte om han håller på sådär. För jag pallar fan inte en kille som tjaffsar och e grinig om minsta grej när man inte ens är involverade med varandra på det sättet.

Jag fick fint förklara för honom att jag inte vill att han ska falla för mig.

Varpå han skriver.

-Lugnt..Ja kommer inte göra de...

Jaha säkert tänker jag, det verkar ju redan som det är på god väg.

Sen att det är dålig stil att jag bokar lver det vi har bestämt?! Och jag har inte lovat honom ett skit! Jag blir så trött!

Antingen är killar för mycket eller på tok för lite. Finns det inte lagom på mars??

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Öppen dagbok, ärlig och anonym för att skydda de som det skrivs om.

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Hur många har du legat med?
 1
 2-5
 6-10
 11-15
 16-20
 20-30
 30-40
 40-50
 50-60
 60-70
 70-80
 80-90
 90-100
 Fler än hundra
 Fler än tvåhundra
 Ingen
 Vet ej (många)
 Vet ej (få)

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards