amourella

Alla inlägg den 12 mars 2010

Av Hemligt - 12 mars 2010 14:30

Tråkigt värre för mig idag. Jag lyckades inte hooka med han från Uppsala idag. Lite trist, han skulle bort.

Och jag har ingen annan som jag VILL träffa på lager.

Har en hel del som jag har tröttnat på bara. Lite tråkigt.

Men man kanske lyckas hitta någon innan kvällen. Det är ingen dans ikväll heller, då hade det varit helt lugnt. Då hade jag ju fått kramats i alla fall. Men nu verkar det bli en tråkig kväll. Jag kanske kan hitta någon att gå ut på krogen med. Men jag ska på häst tävling imorgon och krogen på kvällen, så det kanske inte är så smart.

Vill nog mest ha en mysig kväll med någon pojke jag finner intressant istället.

Men har lite torka just nu. Antagligen för att jag inte har lagt ner någon energi på att leta.

Det blev ju så många på en gång där ett tag. Och nu när jag tröttnat på alla dem så står man själv igen. Eller ja inte själv direkt men utan intressanta offer eller hur man nu ska se det.

Jag har ett par st som tjatar om att få träffa mig, men ingen som jag gillar direkt. Visst det var ju så med Jens också, trodde att han var en äcklig brat med inget innanför pannbenet(vilket kanske visar sig vara sant). Magkänsla magkänsla allt handlar om det. Aldrig att jag kan träffa en kille som jag inte känner lite pirr i magen inför.

Då blir det bara blasé och tråkigt.

Näe nu får jag ta och rycka upp mig och lägga ut lite beten och hoppas på att någon nappar!

Av Hemligt - 12 mars 2010 00:42

Ja då är man igång igen då. På jakt efter nya pojkar att erövra.

Jag har tröttnat på de gamla. Visst jag har ju kanske 10 killar som jag varvar. Men ingen är spännande längre.

Men däremot har jag en pojke som jag är väldigt nyfiken på. Jag har pratat med honom på nätet i jätte många år. Han bor i Uppsala.

Jag ska försöka få träffa honom snart tror jag.

Han är super gullig. Lika gammal som mig och skitsnygg, på bild iaf. Men sen vet man ju aldrig hur det är irl. Som vanligt.

Men jag måste ta fram någon taktik för att vinna honom. Han verkar tro att jag är för bra för honom, konstigt nog. Att jag inte skulle vara intresserad av någon som han. Men det tycker jag att han ska låta mig avgöra.


Mne det är nästan det här som är roligast. Att försöka få en pojke, träffa honom. Få honom på fall och första kyssen, första natten.

Sen tappar jag lätt intresset. Jag vill inte ha vardag, jag vill ha spänning.

Jag vill förföra, det är underbart!

Jag vill se den där glimten i hans eller hennes ögon som skvallrar om att intresset stiger.

Som gör att varje beröring betyder något och varje ögonkast spelar roll.

Det är underbart att leva på gränsen.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Öppen dagbok, ärlig och anonym för att skydda de som det skrivs om.

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Hur många har du legat med?
 1
 2-5
 6-10
 11-15
 16-20
 20-30
 30-40
 40-50
 50-60
 60-70
 70-80
 80-90
 90-100
 Fler än hundra
 Fler än tvåhundra
 Ingen
 Vet ej (många)
 Vet ej (få)

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards