amourella

Alla inlägg den 13 mars 2010

Av Hemligt - 13 mars 2010 05:18

Jag vet inte om jag ska se det som framsteg eller bakslag.

Svårt att avgöra, för jag letade inte och det var egentligen tur att jag inte hookade med någon av de killarna jag träffade idag.

Jag dissade ett par stycken, mest för att de är ca 10 år äldre än mig, jag finner dem inte så jätteintressanta.

Jag hände med walle, en killpolare till en killpolare. Han och jag hänger bara när vi super. Han hade sina kompisar med sig. Några av dem var skitroliga andra var närmare döden än något annat.

Sen sprang jag på Alexander, en gammal klasskamrat. Han är sådär lagom snygg och trevlig. Fin att se på men inget brinnande intresse för honom direkt.

Men om han skulle lägga ner ett kol så kanske man skulle bli intresserad. Men inte som det är nu.

Vi gick på efterfest, hela gänget. Efter att ha blivit raggad på av folk som skulle kunna vara mina föräldrar så tröttnade jag lite på krogen. Men efterfesten var rolig i några minuter iaf.

Alexander försökte bli av med en tjej som desperat ville ligga med honom.

Jag hängde lite med ett par 20 åringar som fick mig att känna mig gammal. Skönt att man inte är så ung och naiv längre iaf. En av dem var rätt söt, men han var paxad redan. Av värdinnan, så det var hands off. Vilket var bra egentligen, för så jäkla snygg var han inte, mest bara i brist på annat.

Jag följde Alexander hem och sen drog jag hem till mitt, så nu sitter jag är lagom mysig och äter klyftpotatis med sås. Resterna från middagen alltså.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Öppen dagbok, ärlig och anonym för att skydda de som det skrivs om.

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Hur många har du legat med?
 1
 2-5
 6-10
 11-15
 16-20
 20-30
 30-40
 40-50
 50-60
 60-70
 70-80
 80-90
 90-100
 Fler än hundra
 Fler än tvåhundra
 Ingen
 Vet ej (många)
 Vet ej (få)

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards