amourella

Direktlänk till inlägg 24 mars 2010

Sex med en vän

Av Hemligt - 24 mars 2010 19:51

Nu har det skett, jag trodde verkligen inte att det skulle hända idag. Eller någonsin egentligen. Vi kunde inte hålla händerna från varandra, det var inget plannerat och inget bestämt. Egentligen skulle vi prata om hur vi ska göra. Men det blev kyssar, och mer kyssar. Och smek, andetag i örat och naglar på ryggen.

Det var i soffan i vardagsrummet, utan att det blev konstigt. Det kunde inte ha vart naturligare. Ingen skam ingen blyghet.

Bara två vänner som smälter samman.

Och han var så grov, fruktansvärt grov. Visst han är lång och så men inte trodde jag att han skulle dölja en sån bjässe. Det gjorde nästan ont,genom alltihopa.

Han fick inte ens in den hela vägen. Den bottnade tidigt.

Och när jag höll handen om den så kom jag inte på långa vägar runt med fingrarna. Det var en bra bit kvar tills jag skulle gjort det.

En av de största jag varit med, i den dummaste ställningen om man är liten som jag.

Jag satt på honom, det var som att bli stucken av ett spjut.

Jag har fortfarande lite ont. Men härligt var det!

Frågan är om jag skulle klara den där flera gånger om dagen. Och vi blev så varma så det inte var klokt. Men jag fick göra allt arbete, men jag klagar verkligen inte på det. Jag vill vara dominant, tycker det är superhärligt.

Nu återstår bara att se om mitt intresse svalnar eller om det kvarstår. Jag är väl lite grabbig på den fronten, när jag väl testat så är det inte så spännande längre. Men det återstår att se.

Han var tvungen att gå rätt snabbt efter, men han ville verkligen inte egentligen. Men vad ska man göra.

Precis när han gått fick jag syn på att jag har fått ett PM från hans tjej på Facebook, jag höll på att trilla av stolen. Som vanligt, jag är så jävla beredd på att hon vet det. Men det verkar inte som det. En smärre hjärtinfarkt blev det ändå. Men läget är lugnt. Som tur är, än så länge!

 
 
Ingen bild

Emil

4 maj 2010 15:56

Tja, du verkar ju vara en knullgalen tjej, så ja undrar ifall du har lust o träffa mig och knulla med mig också

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hemligt - 18 augusti 2011 00:17

Jag hade nästan glömt bort att jag hade den här bloggen. Det var min sambo som påminde mig idag. Helt galet vad fort man glömmer. Jag har ju skrivit så mycket här också, och läsarna återkommer tydligen fast jag inte har skrivit på så länge, så det ...

Av Hemligt - 8 februari 2011 16:20

Känner mig som en otålig treåring. Vill flytta nu nu nu! Och funderar på att starta en ny blogg nu när man bytt livsstil lite. Kanske inte är så superkul att skriva i den här bloggen hur det går för oss som par osv. Sen skulle det vara trevligt...

Av Hemligt - 7 februari 2011 21:14

Åh nu måste jag vara ifrån min älskling i tre dagar. Inte roligt alls, jag fungerar inte utan honom känns det som. Och nästa vecka är det flytt, det ska bli så himla skoj. Nya tapeter i hela lägenheten och bra område. Och nu kanske min karl blir yr...

Av Hemligt - 6 februari 2011 20:15

Jag är så lycklig, jag har lyckats släppa svartsjukan mer och kan njuta mer av min kille. Helt fantastiskt har det varit de senaste dagarna och jag ser mer och mer hur mycket han faktiskt älskar mig. Är lyckligare än på många många år! Och snart ...

Av Hemligt - 1 februari 2011 15:51

Okej nu har jag lovat mig själv detta. 1 Inte gå in och kolla på hans facebooksida om jag inte ska skriva något 2 Inte kolla hans dator/mobil ever again 3 Försöka stoppa katastroftankarna 4 Varje gång jag misstänker något så får jag tänka, ne...

Presentation


Öppen dagbok, ärlig och anonym för att skydda de som det skrivs om.

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Hur många har du legat med?
 1
 2-5
 6-10
 11-15
 16-20
 20-30
 30-40
 40-50
 50-60
 60-70
 70-80
 80-90
 90-100
 Fler än hundra
 Fler än tvåhundra
 Ingen
 Vet ej (många)
 Vet ej (få)

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards