amourella

Direktlänk till inlägg 31 mars 2010

Nysexad

Av Hemligt - 31 mars 2010 12:52

Nu har han varit här, min "vän". Vi låg med varandra igen. Och ju mer tid det går börjar känslorna att falna, precis som jag trodde.

Jag är ju bara för hemsk egentligen. Att jag bara tar killar får dem förälskade och tappar intresset. Det händer gång på gång.

Och det är inte vilka killar som helst, det är riktiga guldklimpar. Såna som andra tjejer letar sig fördärvade för att hitta. Och de bara faller ner i mitt knä och så puttar jag ner dem.

Helt otroligt att jag kan vara så kall ibland.

I helgen när jag dansade blev jag intresserad av en ny kille, han var upptagen så det var hands off men jag masserade honom lite och pysslade lite. Det var mest mysigt med lite närhet.

Sen fick jag en ny dans crush på en kille som bodde i Gävle. Han var toksnygg och sportig. Mycket lovande, och helt underbar att dansa med. Men det blir nog aldrig mer än så är jag rädd. Men det är fan okej ändå!

Killen som jag var lite danskär i förr blev grymt ointressant, och jag tror han märkte att jag förlorade intresset. Han blev helt plötsligt osäker och under hela söndagen när han gick och visade upp sig för mig så sket jag i honom. Bjöd inte upp honom en enda gång. Jag dansade med andra och hade supersmysigt, lät honom rikigt se hur jag njöt av att dansa med andra killar.

Jag menar han håller ju på som han gör med mig på alla tjejer, inte riktigt lika illa kanske men ändå. Jag skulle inte orka jaga honom. Och varför skulle jag egentligen, när  har alla de andra?

Och en extra bonus från helgen var att jag gick ner ett helt kilo! Helt otroligt egentligen, men det är nog pga bastu och 20 timmars dans samt liite för lite mat.

Oj nu glömde jag nästan berätta om Thomas, pojken i grannkomunen.

Jag träffade honom i måndags. Jag åkte hem till honom, han antydde att han saknade mig och att det var länge sen vi sågs, och jag vet hur svårt det är för honom att säga sånt så jag åkte dit.

Jag menar det var han som var först i  den karusellen jag dragit igång nu. Han är speciell för mig. Han hävdade på nätet att jag inte skulle kunna hålla mig från att ligga med honom för han vet hur mycket jag gillar sex.

Men jag var så trött när jag kom dit så det var inte svårt alls att låta bli. Han gav det ett försök att få igång mig men det funkade inte alls för honom.

Så vi somnade i sängen och mös.

Jag vaknade flera gånger under natten och pussade honom i nacken och på halsen och kramade honom och vaknade flera gånger va att han gjorde samma sak.

Otroligt mysigt bara. Men nu när jag inte jagar honom så har han börjat visa intresse. Antagligen för att jag ger honom utrymme nog att göra det.

Sen fick jag ett sms om att jag måste komma dit snart igen för att det är så ensamt utan mig.

Ibland får han pluspoäng men för det mesta är det minus, men han är snäll i själen. Killen har haft det svårt och förstår mig som jag förstår honom. Det är nog därför vi funkar så bra ihop.

Näe nu ska jag klura ut ett sätt att bli av med några av killarna!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hemligt - 18 augusti 2011 00:17

Jag hade nästan glömt bort att jag hade den här bloggen. Det var min sambo som påminde mig idag. Helt galet vad fort man glömmer. Jag har ju skrivit så mycket här också, och läsarna återkommer tydligen fast jag inte har skrivit på så länge, så det ...

Av Hemligt - 8 februari 2011 16:20

Känner mig som en otålig treåring. Vill flytta nu nu nu! Och funderar på att starta en ny blogg nu när man bytt livsstil lite. Kanske inte är så superkul att skriva i den här bloggen hur det går för oss som par osv. Sen skulle det vara trevligt...

Av Hemligt - 7 februari 2011 21:14

Åh nu måste jag vara ifrån min älskling i tre dagar. Inte roligt alls, jag fungerar inte utan honom känns det som. Och nästa vecka är det flytt, det ska bli så himla skoj. Nya tapeter i hela lägenheten och bra område. Och nu kanske min karl blir yr...

Av Hemligt - 6 februari 2011 20:15

Jag är så lycklig, jag har lyckats släppa svartsjukan mer och kan njuta mer av min kille. Helt fantastiskt har det varit de senaste dagarna och jag ser mer och mer hur mycket han faktiskt älskar mig. Är lyckligare än på många många år! Och snart ...

Av Hemligt - 1 februari 2011 15:51

Okej nu har jag lovat mig själv detta. 1 Inte gå in och kolla på hans facebooksida om jag inte ska skriva något 2 Inte kolla hans dator/mobil ever again 3 Försöka stoppa katastroftankarna 4 Varje gång jag misstänker något så får jag tänka, ne...

Presentation


Öppen dagbok, ärlig och anonym för att skydda de som det skrivs om.

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Hur många har du legat med?
 1
 2-5
 6-10
 11-15
 16-20
 20-30
 30-40
 40-50
 50-60
 60-70
 70-80
 80-90
 90-100
 Fler än hundra
 Fler än tvåhundra
 Ingen
 Vet ej (många)
 Vet ej (få)

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards