amourella

Alla inlägg under mars 2010

Av Hemligt - 17 mars 2010 23:55

Jag äger! Jag måste bara säga det!
Jag har lyckats fånga intresset på riktigt från en kille som jag snackat med på nätet i as många år. Han bor i uppsala och pluggar till läkare! Mjau säger jag bara!

Han är ett år äldre än mig. Supercharmig och har mörkt hår ^^

Han vill träffa mig säger han.

Jag får se vad jag kan lyckas med. Men jag har alltid tyckt att han ser bra ut!

Så det vore skoj att äntligen få träffa honom. Har iaf fått hans nummer nu så får man väl se vart det leder. Men det brukar sluta bra för mig. Men han kan vara en sån som jag kan falla för. Och det vore inte fy skam inte.

Och den lilla 19 åringen är typ livrädd för mig. Haha det är helt vansinnigt. Men jag ska försöka tagga ner lite så han inte blir skraj. Måste ju tänka på hur "ung" han är. Men lite roligt är det att prata med honom. Han verkar rätt oerfaren. Och alla vet ju hur mycket jag gillar att ha kontrollen över situationen så det blir perfekt det med.

Men först och främst han i Uppsala nu då. Så får man se hur det tar sig med resten sen!

Over and out!

Av Hemligt - 16 mars 2010 23:38

Jag vill ha de jag inte kan få, som alla andra tjejer på den här planeten!

Inte som pojkvän men för att erövra! Eller hur man nu ska se det.

Visst om jag blir kär på vägen är väl det underbart. Men det sker mer sällan än ofta.

Inte ens lite förälskad har jag varit på evigheter.

Lite sådär men inte upp över öronen.

Men det är nog mest nyhetens behag. Sen tröttar jag och går vidare. Trist men sant.

Men det jag faller för är charm, och lite mystik. Men de måste prata, mycket.

Hatar tysta starka typen. Tvi på dem!

Jag vill ha roliga killar som tycker om att leva och ha roligt. Lite busiga och skojfriska. Någon som är lite estetisk tror jag.

Jag tror alla letar efter en vag bild av sig själva i alla de gillar. Egentligen är vi bra egenkära!

Och sen mörkt hår, det är to die for! Gärna lite halvlångt också. Sen smala ska de vara. Jag är en av få tjejer som gillar nästan spinkiga killar. Jag tycker det är vackert!

Sen om de kan spela och sjunga så är det en stor bonus då jag också gör det.

Och sen ha ett intresse de verkligen är intresserade av. Och sen ska de helst dansa också. Shit vilken lista det börjar bli. Nu tror jag att jag ska sluta annars blir det lite väl höga krav! Men drömkillen kanske finns där ute. Men då kommer jag säkert sumpa det ändå! Om jag känner mig själv rätt så.

Men jag blir alltid nyfiken på blyga killar, för jag tror de har ett rikt inre liv istället för att visa alla hur de känner konstant. Jag är väldigt så tror jag. Att ingen riktigt vet vart de har mig eller vad jag tycker.

Det är det som gör mig intressant.

Sen har jag ett eget talesätt om mig själv!

Lätt att få, svår att behålla!

Av Hemligt - 16 mars 2010 15:49

Nu har man blivit utbjuden av någon intressant igen då!

Äntligen! Jag avskyr tråkiga killar som inte har något att prata om.

Han ville att vi skulle ta en promenad eller fika inne i stan, vilket passar mig perfekt för då kanske jag kan ta med hunden.

För honom kan jag inte lämna så länge på dagarna.

Men jösses vad framåt den här killen är, det kan bli riktigt roligt att prata med honom tror jag. Han har lite samma intressen som jag har så det blir nog skitbra!

Han är inte toksnygg men inte ful heller. Vi får helt enkelt se hur det blir.


Av Hemligt - 16 mars 2010 03:54

  Ja man ska väl försöka göra det bästa av det man har och använda det till egen vinning :D

Händerna fria och det roar de flesta(förutom vissa tjejer).

Av Hemligt - 16 mars 2010 02:43

Jaha då var det så jävla dött som det kan bli från min sida. Mitt intresse har svalnat helt. Jag känner noll när jag ser på honom, absolut ingenting.

Det var trist att det skulle bli såhär. Men han är för mycket drama tror jag.

Visst han ser bra ut och är väl trevlig på ytan men resten då?

Näe nu har jag fått nog av honom, drop and proceed!

Vi hade väl trevligt men han är en sån där kille som man är kompis med. Det skulle säkert blivit mer om han bara hade visat intresse och inte varit så förbaskat dumkåt.

Och för att toppa den redan halvbra kvällen, så fick jag en p-bot!

Jag hade ställt mig där han sa att det var okej att stå, och godtrogen som de as jag är så fick man tydligen inte stå där just i natt mellan 0-06 och jag såg inte den skylten för den va precis i en kurva när man körde in på parkeringsplatsen. Jag kollade t.o.m på automaten så att det skulle vara okej att stå där, och alla skyltar utom den.

Ibland har man bara för jävla otur! Det var ju så löjligt också jag fick den 5 min innan jag kom ner och körde iväg. Typiskt!

Han ville att jag skulle sova där men när han somnat blev jag rastlös och kände mig inte bekväm. Man kanske är lite synsk! Hah ja jag kände att något inte stämde iaf.

Jag klädde på mig medans han sov och sen väckte jag honom så att han kunde låsa dörren efter mig.

Jag hade god lust att bara smita men lite juste får man väl vara kan man tycka.

Undrar ifall han kommer läsa in något i att jag stack mitt i natten. För att han är en sån som tar åt sig och analyserar. Lite som en brud faktiskt. Medans jag är ganska kall och tar det som det kommer. Han säger att han är sån men det stämmer inte för fem öre. Det är nog bara önsketänkande.

Jag får ta och förklara för honom att det antagligen inte kommer bli något.

Den jag har i bakhuvudet just nu är killen från Väserås, men det är nog mest för att han var så jävla bra att dansa med!

Jag menar, 19 år. Det skulle aldrig funka, tror jag iaf.

Av Hemligt - 15 mars 2010 17:23

Då har man blivit utskälld på telefon då. Eller nja inte utskälld men han höjde rösten iaf. Ibland funderar jag på om det är något som inte riktigt stämmer med honom.
För han brusar upp så enkelt.

Och jag är inte den som bråkar i vanliga fall så det är lite chockartat. Men han lugnar sig lika snabbt igen när man säger till honom.

Jag har haft lite svårt att bli glad över honom senaste tiden. Antagligen för att jag inte riktigt vet vart jag har honom. Men jag vet inte.

Jag vet inte alls vart jag har mig själv när jag är med honom. Jag blir så skum.

Han ville ses idag och jag var lite avståndstagande till det. Det känns som om jag lika gärna kunde ha sagt nej. Men på något sätt vill jag fortsätta träffa honom mer.

Han säger att han är enkel, fast han är sjukt svår.

Men vi kom fram till att vi ska ses ikväll iaf.

Men jag kan inte ligga med honom ändå. Har lingon, men det är väl lika bra egentligen. Jag sa det till honom, det verkade som han ifrågasatte ifall jag kunde göra något ändå. Lite trist, han får väl ta det som det kommer.

Men aja uppdatering kommer senare!

Av Hemligt - 15 mars 2010 00:37

Jaha nyss hemkommen, från en skitbra danskväll i Västerås.

Jag åkte med en kille jag aldrig direkt pratat med förut. Ingen snygging alls, så han var safe. Dessutom yngre än mig.

Fast det verkar vara en trend för mig att ta småpojkar!

Jag dansade med en man som hade värsta magen. Den var så jävla vidrig. Den var mjuk och varm och tröck emot mig platta magen. Tvi säger jag bara!

Jag fick några godingar att dansa med, men ingen som hade utstrålning. Under tiden när jag dansar med en så ser jag att en kille står och kollar på mig och ler. Lite söt, charmig. Såna som jag gillar.

Efter några danser med andra bjuder jag upp honom, han ser lite vilsen ut. Men han blir glad. Det var precis innan paus så vi får bara dansa foxtrot. Han var nybörjare sa han, men han hade känslan där iaf.

Buggen lovade vi varandra efteråt. Men då jävlar har han blivit paxad av en annan tjej sen tidigare. Jag får fint vänta. Jag fick såklart någon annan att dansa med. Men ändå, lite besviken blev jag. Men han hade lovat henne tidigare under kvällen.

När den dansen var slut så gick jag och ställde mig på det förbestämda stället. Jag ser inte honom någonstans, men blir uppbjuden av en gubbe. Jag säger näe jag är paxad redan.

Puh tänker jag, ville inte dansa med honom. Tur att man hade en ursäkt.

Så känner jag hur någon tar mig över axlarna, det är han!

Jag blev svinglad av någon anledning. Helt omotiverat, men lite skoj.

Vi börjar med fox, för det är så låtlistan går. Två fox, två bugg och så börjar det om. Han var bättre att dansa med den gången. Han är bara lite längre än mig så perfekt fox längd. Sen kommer buggen. Och jävlar i helvete vad bra vi dansade ihop! Det nästan slog gnistor om oss. Folk runtomkring reagerade och tittade. Det är bra beröm på ett dansställe. Där alla kan dansa någolunda bra.

Vi bara passade perfekt ihop i buggen. Fruktansvärt roligt!

Vi bestämer efter två låtar att vi fortsätter en till runda. Och foxen blir bättre. Och buggen efter det var lysande. Det var som vi aldrig gjort annat än att dansa ihop.

Såna här killar springer man inte på så ofta. Det visar sig att han dansat i 6 år och har tävlat. Så han var nästan på min nivå. Men han var förbluffad över hur duktig jag var. Vilket är lite skoj att höra.

Det slutar med att vi dansar bara med varandra i en timme, sista timmen.

Och det går så jävla bra. Helt underbart!

Foxen blir bara bättre och bättre, han doppar mig och vi leker och flörtar. Det blev väldigt mysigt och roligt. Vi skrattar ihop och allt bara funkar. Sista buggen gick det också skitbra. Det ända jag tänker i huvudet är, shit jag kanske har hittat en ny kille som jag kan tävla med! Men det visar sig att han har en tävlingspartner redan. Men man kan faktiskt ha flera så det är inte hela världen.

Sen såg man att han var intresserad på andra sätt också.

Han frågade om jag kommer nästa gång, jag säger att det tror jag nog att jag gör. Men vi byter nummer och kramas och säger hejdå.

Och nu kommer nackdelen, det visade sig att han var 19 år! Han ska tydligen fylla 20, men vafan då är man född typ 90. Det är helt tokigt. Det är ju småpojkar på riktigt. Men aja vi får väl se hur denna intressanta början, slutar.

Av Hemligt - 15 mars 2010 00:17

Jag var på krogen med en massa tjejer i lördags, vart mycket lyckat. Jag hånglade med två killar, men slängde dem åt sidan snabbt.

Och när det närmade sig stängning fick jag syn på en jättesöt kille. Han var kanske ett huvud längre än jag, hade mörkt halvlångt hår och världens sexigaste ögon. Ganska vältränad med för den delen.

Jag övervägde lite snabbt hur jag skulle gå till väga. Det blev att jag gick fram till honom och sa" tänkte bara säga att du är jätte söt". Varpå han tittar oförstående på mig. Och säger, I don´t speak swedish. Fuck tänker jag.

Det visar sig att han är skotte. Hur sexig är inte den dialekten! Jösses säger jag bara! Det var lite braveheart över honom.

Vi snackar ett tag och det bestäms att jag ska hem till honom. Han är i sverige och jobbar, som arkitekt. Fast han var blott 21 år gammal.

Fast skitsamma tyckte jag. Han var snygg och mogen så det spelade ingen roll.

Vi åkte hem till honom, Liljeholmen någonstans. Killen hade bara en 90 säng, och den gnisslade som 10 sjuka åsnor. Jävlar vad det lät.

Det slutar med att han blir för nervös och full för att få upp den helt. Så det var ett halvhjärtat försök till sex. Men jag var nöjd med hångel, för oh my! vad bra han var på att kyssas!

Han skäms dock som en hund över att det inte gick och man hörde och såg att det här hörde inte till vanligheterna. Tyckte lite synd om honom.

Jag vaknade ett halvt dussin gånger under natten, på grund av för trång säng.

När vi vaknade var både han och jag(för ovanlighetens skull) bakis.

Vi snackar lite, och efter en halvtimme klär vi på oss och jag ska gå till bussen.

Han följer mig till bussen, men gör inget tecken på att vilja ha mitt nummer. Jag tänker, jaha skit i det då. Inte hela världen, han skulle ändå åka hem om några månader, och det gick ju inte att ligga med honom heller.

Men charmig var han, det var lite synd. Han pussade mig innan jag kliver på bussen och säger, "se you later". Varpå jag svarar "yeah right" och himlar med ögonen och kliver på bussen. Utan att se tillbaka.

Livet går vidare. En erfarenhet rikare!

Presentation


Öppen dagbok, ärlig och anonym för att skydda de som det skrivs om.

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Hur många har du legat med?
 1
 2-5
 6-10
 11-15
 16-20
 20-30
 30-40
 40-50
 50-60
 60-70
 70-80
 80-90
 90-100
 Fler än hundra
 Fler än tvåhundra
 Ingen
 Vet ej (många)
 Vet ej (få)

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards